Microsoft

(4.36)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 7)

zakupiłam tableta właśnie...
zakupiłam tableta właśnie microsoft jest idealnie dla mnie. szybko działa płynnie jestem bardzo zadowolona;)

zalogowany_użytkownik

08.02.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjna wiedza pracowników,...
Rewelacyjna wiedza pracowników, pomoc w zakupach i w naprawach oprogramowania. Miałem przypadek że miałem problem który został zdalnie naprawiony przez pracownika, dzięki zastosowaniu nowych technologi, i jeszcze odwonili czy wszystko w porządku, Więcej takich firm w Polsce.

Kamil_970

16.07.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym wypełniłem ankietę na temat jakości obsługi przez serwis Microsoft i nie zostawiłem na tym molochu suchej nitki, gdyż obsługa klienta była na słabym poziomie.Zgłosiłem się po pomoc techniczna, gdyż nie wiedziałem jak mam usunąć konto w domenie live.com z racji sprzedaży smartfona z Windows Phone. Okazało się, że przez ponad 2 tygodnie Microsoft borykał się z problemami technicznymi, za każdym razem kiedy prosiłem o wygenerowanie kodu bezpieczeństwa przychodził z wielogodzinnym opóźnieniem i przez to nie mogłem usunąć konta. W końcu napisałem do HelpDesku, dwa razy dostałem niemalże taką samą odpowiedź, która nie rozwiązała mojego problemu. To wstyd, żeby technicy tego koncernu nie potrafili ze zrozumieniem przeczytać moich słów, właściwie to skandal.

Krzysztof_12

02.09.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po instalacji systemu...
Po instalacji systemu operacyjnego Microsoft należy go zarejestrować w firmie Microsoft przez internet lub telefonicznie. Aktywacja przez internet się nie powiodła więc musiałem zadzwonić na infolinię Microsoftu i rozwiązać problem. Poprosiłem o kontakt z konsultantem, któremu wytłumaczyłem w czym problem. Pan od razu zaczął szukać rozwiązań problemu i poinstruował mnie co powinienem zrobić w celu pełnej aktywacji i rejestracji. Zapowiedział się, że zadzwoni w celu upewnienia się czy sobie poradziłem. Następnego dnia Pan z obsługi zadzwonił a ja już miałem problem z głowy( poradziłem sobie poprzedniego dnia). Pierwszy raz spotkałem się z taką dbałością o klienta żeby konsultant oddzwaniał do interesanta.

Toms

08.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Kontakt Telefoniczny i...
Kontakt Telefoniczny i mailowy na temat problemu, polegającego na braku akceptacji systemu oryginalnego klucza rejestrującego system. Problem zgłoszony został poprzez e-mail. Odpowiedź ze strony Mircosoft odbyła się już następnego dnia od wysłania e-maila. Bardzo uprzejmy Pan przyjął zgłoszenie, poinformował , że w danej sytuacji muszę się zgłosić do producenta sprzętu z którym dostarczone zostało oprogramowanie. Po dwóch dniach ponownie dostałem telefon od tego samego Pana z pytaniem czy już poradziłem sobie z problemem. Na negatywną odpowiedź wytłumaczył dlaczego może występować taki błąd i poinformował mnie co należy powiedzieć producentowi sprzętu aby odpowiednio mnie potraktowali. Po kolejnych dwóch dniach ponowny telefon czy sprawa została rozwiązana (została) i pytania czy potrzebuje dalszej pomocy, czy mam jakieś pytania i problemy i podziękowanie za kontakt. Cały kontakt z pracownikiem infolinii odbył się w bardzo miłej atmosferze, poczuciu ,że naprawdę zależy mu na rozwiązaniu mojego problemu i udzieleniu wszelkich niezbędnych informacji.

Dawid_123

18.09.2009

Placówka

Nie zgadzam się (24)
Od wielu lat...
Od wielu lat jestem klientem Microsoft w różnej relacji i pragnę zaznaczycz fakt zainteresowania moją nieznaczącą osobą w świecie informatyki. Pocztę e-mail otrzymuję systematycznie lecz rozmowa na temat osobistych satysfakcji oraz metod rozwiązywania kłopotów technicznych drogą telefoniczną zaistniała niedawno. To nie puste słowa Microsoft i Windows Live można pokochać i zaproponować znajomym.

zarejestrowany-uzytkownik

31.05.2009

Placówka

Nie zgadzam się (28)
Oceniam pomoc techniczną...
Oceniam pomoc techniczną firmy Microsoft. Jednym słowem - wzorowo:) Miałam problem z pakietem Office. Skontaktowano się ze mną w ciągu 24 godzin od wysłania zgłoszenia, co uważam za rozsądny czas oczekiwania. Konsultant zaproponował kilka pomysłów, jak można problem rozwiązać, ponieważ nie było dokładnie wiadomo, z czego wynika. Kontaktowaliśmy się mailowo, poza tym kilkakrotnie później, po rozwiązaniu problemu, telefonował celem upewnienia się, że po naprawie w dalszym ciągu wszystko działa prawidłowo. Oprócz tego był bardzo uprzejmy. Widać, że Microsoft dba o swoich klientów. Wiele firm powinno brać z nich przykład.

zarejestrowany-uzytkownik

26.03.2009

Placówka

Nie zgadzam się (21)

Microsoft

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Microsoft?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

zakupiłam tableta właśnie...
zakupiłam tableta właśnie microsoft jest idealnie dla mnie. szybko działa płynnie jestem bardzo zadowolona;)