Microsoft

(4.92)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 6)

zakupiłam tableta właśnie...
zakupiłam tableta właśnie microsoft jest idealnie dla mnie. szybko działa płynnie jestem bardzo zadowolona;)

zalogowany_użytkownik

08.02.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjna wiedza pracowników,...
Rewelacyjna wiedza pracowników, pomoc w zakupach i w naprawach oprogramowania. Miałem przypadek że miałem problem który został zdalnie naprawiony przez pracownika, dzięki zastosowaniu nowych technologi, i jeszcze odwonili czy wszystko w porządku, Więcej takich firm w Polsce.

Kamil_970

16.07.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po instalacji systemu...
Po instalacji systemu operacyjnego Microsoft należy go zarejestrować w firmie Microsoft przez internet lub telefonicznie. Aktywacja przez internet się nie powiodła więc musiałem zadzwonić na infolinię Microsoftu i rozwiązać problem. Poprosiłem o kontakt z konsultantem, któremu wytłumaczyłem w czym problem. Pan od razu zaczął szukać rozwiązań problemu i poinstruował mnie co powinienem zrobić w celu pełnej aktywacji i rejestracji. Zapowiedział się, że zadzwoni w celu upewnienia się czy sobie poradziłem. Następnego dnia Pan z obsługi zadzwonił a ja już miałem problem z głowy( poradziłem sobie poprzedniego dnia). Pierwszy raz spotkałem się z taką dbałością o klienta żeby konsultant oddzwaniał do interesanta.

Toms

08.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Kontakt Telefoniczny i...
Kontakt Telefoniczny i mailowy na temat problemu, polegającego na braku akceptacji systemu oryginalnego klucza rejestrującego system. Problem zgłoszony został poprzez e-mail. Odpowiedź ze strony Mircosoft odbyła się już następnego dnia od wysłania e-maila. Bardzo uprzejmy Pan przyjął zgłoszenie, poinformował , że w danej sytuacji muszę się zgłosić do producenta sprzętu z którym dostarczone zostało oprogramowanie. Po dwóch dniach ponownie dostałem telefon od tego samego Pana z pytaniem czy już poradziłem sobie z problemem. Na negatywną odpowiedź wytłumaczył dlaczego może występować taki błąd i poinformował mnie co należy powiedzieć producentowi sprzętu aby odpowiednio mnie potraktowali. Po kolejnych dwóch dniach ponowny telefon czy sprawa została rozwiązana (została) i pytania czy potrzebuje dalszej pomocy, czy mam jakieś pytania i problemy i podziękowanie za kontakt. Cały kontakt z pracownikiem infolinii odbył się w bardzo miłej atmosferze, poczuciu ,że naprawdę zależy mu na rozwiązaniu mojego problemu i udzieleniu wszelkich niezbędnych informacji.

Dawid_123

18.09.2009

Placówka

Nie zgadzam się (24)
Od wielu lat...
Od wielu lat jestem klientem Microsoft w różnej relacji i pragnę zaznaczycz fakt zainteresowania moją nieznaczącą osobą w świecie informatyki. Pocztę e-mail otrzymuję systematycznie lecz rozmowa na temat osobistych satysfakcji oraz metod rozwiązywania kłopotów technicznych drogą telefoniczną zaistniała niedawno. To nie puste słowa Microsoft i Windows Live można pokochać i zaproponować znajomym.

zarejestrowany-uzytkownik

31.05.2009

Placówka

Nie zgadzam się (28)
Oceniam pomoc techniczną...
Oceniam pomoc techniczną firmy Microsoft. Jednym słowem - wzorowo:) Miałam problem z pakietem Office. Skontaktowano się ze mną w ciągu 24 godzin od wysłania zgłoszenia, co uważam za rozsądny czas oczekiwania. Konsultant zaproponował kilka pomysłów, jak można problem rozwiązać, ponieważ nie było dokładnie wiadomo, z czego wynika. Kontaktowaliśmy się mailowo, poza tym kilkakrotnie później, po rozwiązaniu problemu, telefonował celem upewnienia się, że po naprawie w dalszym ciągu wszystko działa prawidłowo. Oprócz tego był bardzo uprzejmy. Widać, że Microsoft dba o swoich klientów. Wiele firm powinno brać z nich przykład.

zarejestrowany-uzytkownik

26.03.2009

Placówka

Nie zgadzam się (21)

Microsoft

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Microsoft?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

zakupiłam tableta właśnie...
zakupiłam tableta właśnie microsoft jest idealnie dla mnie. szybko działa płynnie jestem bardzo zadowolona;)