Opinie użytkownika (1)

Do restauracji poszliśmy...
Do restauracji poszliśmy ze znajomymi na około godzinę przed zamknięciem. Obsługująca nas Pani nie potrafiła niestety odpowiedzieć na większość pytań dotyczących składu produktowego dań. Akurat była z nami osoba na diecie bezglutenowej, dla której było to ważne. Niestety odnosiliśmy też wrażenie, że obsługa czeka z niecierpliwością aż wyjdziemy.Największa niespodzianka czekała nas jednak przy płaceniu rachunku. Okazało się, że jedno danie na rachunku jest o da złote droższe niż w karcie. Gdy zwróciliśmy na to uwagę dostaliśmy odpowiedź, że najwyraźniej karta jest stara, a obowiązuje cena z rachunku. Sytuacja niedopuszczalna!!! I nawet nie chodzi o te dwa złote, ale o zasadę, że płaci się za to co się zamówiło. Niestety w Pasadenie nigdy nie wiadomo, ile się będzie musiało zapłacić...A i uśmiech na twarzy obsługi mógłby zagościć chociaż na sekundę.

Dariusz_767

08.01.2015

Pasadena

Placówka

Warszawa, Plac Grzybowski 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi