Pasadena

(2.76)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Do restauracji poszliśmy...
Do restauracji poszliśmy ze znajomymi na około godzinę przed zamknięciem. Obsługująca nas Pani nie potrafiła niestety odpowiedzieć na większość pytań dotyczących składu produktowego dań. Akurat była z nami osoba na diecie bezglutenowej, dla której było to ważne. Niestety odnosiliśmy też wrażenie, że obsługa czeka z niecierpliwością aż wyjdziemy.Największa niespodzianka czekała nas jednak przy płaceniu rachunku. Okazało się, że jedno danie na rachunku jest o da złote droższe niż w karcie. Gdy zwróciliśmy na to uwagę dostaliśmy odpowiedź, że najwyraźniej karta jest stara, a obowiązuje cena z rachunku. Sytuacja niedopuszczalna!!! I nawet nie chodzi o te dwa złote, ale o zasadę, że płaci się za to co się zamówiło. Niestety w Pasadenie nigdy nie wiadomo, ile się będzie musiało zapłacić...A i uśmiech na twarzy obsługi mógłby zagościć chociaż na sekundę.

Dariusz_767

08.01.2015

Placówka

Warszawa, Plac Grzybowski 2

Nie zgadzam się (0)
Po całym dniu...
Po całym dniu pracy obsługujący sklep potrafili być niezwykle mili i bez cienia znużenia wykonali swoje zadanie w kwestii porady,przygotowania przymierzalni,podania odpowiednich danych o produkcie,ponadto zaproponowali wizytę po nowej dostawie i przedstawili katalogi z artykułami ,które pojawią się wkrótce.Wyjątkowo miłe wrażenie kompetencji,przyjemne miejsce i obsługa na najwyższym poziomie.

zarejestrowany-uzytkownik

11.10.2009

Placówka

Stalowa Wola, Niezłomnych

Nie zgadzam się (15)

Pasadena

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Pasadena?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Do restauracji poszliśmy...
Do restauracji poszliśmy ze znajomymi na około godzinę przed zamknięciem. Obsługująca nas Pani nie potrafiła niestety odpowiedzieć na większość pytań dotyczących składu produktowego dań. Akurat była z nami osoba na diecie bezglutenowej, dla której było to ważne. Niestety odnosiliśmy też wrażenie, że obsługa czeka z niecierpliwością aż wyjdziemy.Największa niespodzianka czekała nas jednak przy płaceniu rachunku. Okazało się, że jedno danie na rachunku jest o da złote droższe niż w karcie. Gdy zwróciliśmy na to uwagę dostaliśmy odpowiedź, że najwyraźniej karta jest stara, a obowiązuje cena z rachunku. Sytuacja niedopuszczalna!!! I nawet nie chodzi o te dwa złote, ale o zasadę, że płaci się za to co się zamówiło. Niestety w Pasadenie nigdy nie wiadomo, ile się będzie musiało zapłacić...A i uśmiech na twarzy obsługi mógłby zagościć chociaż na sekundę.