Sklep typowo pozostający jakością obsługi kilkanaście lat do tyłu. Bardzo powolna obsługa, która sprawiała wrażenie osób nie posiadających życia - typowe flaki z olejem. Mimo garstki klientów w sklepie zarówno na stoisku mięsnym oraz przy kasie czas oczekiwania na obsługę dłużył się. Dodatkowo kasjerka opóźniała obsługę poprzez rozmowę prywatną z klientami.
W dniu 19.09.2008 r. wybrałem się do siedziby PKO BP w Szczecinie przy ul. Orła Białego aby wpłacić pieniądze na swoje konto. Zważywszy, że był to piątek popołudniu spodziewałem się olbrzymich tłumów złorzeczących na obsługę klientów banku. Jakież było moje zdziwienie kiedy po wejściu do banku i wejściu na salę obsługi zauważyłem, że ... nie ma ani jednego klienta. Sala obsługi była tak czysta jakby placówka była dopiero otwierana i nie została jeszcze pobrudzona. Ulotki i inne materiały dla klientów leżały uporządkowane przy okienkach. Podszedłem do jednego z nich. I tu kolejne zaskoczenie. Pani z uśmiechem bardzo szybko i sprawnie obsłużyła mnie. Byłem zszokowany: nie stałem w kolejce, a kasjerka w PKO BP nie dość, że uśmiechnęła się to na dodatek była miła. Takie sytuacje w tym banku nie zdarzają się na codzień.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
W dniu 21...
W dniu 21 września wybrałem się do Centrum Handlowego "Turzyn" aby kupić nowe buty. Staram się odwiedzać renomowane sklepy, gdyż nigdy nie ma problemu z ewentualną reklamacją.
Tym razem wybór padł na sklep Bata, w którym buty kupuję dość często. Jak zwykle nie mogłem narzekać na szybkość i jakość obsługi. Wystarczyło, że podszedłem do półki z obuwiem męskim a już przy mnie pojawiła się ekspedientka. Nie była nachalna. Bardzo szybko zaproponowała swoją pomoc, wybrała buty z przedziału cenowego jaki mnie interesuje. Nie była to jedna para lecz cztery. Gdy wybrałem buty podeszła druga z ekspedientek i zachwalała mój wybór. Zakończenie zakupu przy kasie był tylko formalnością. Tradycyjnie zostałem zapytany o posiadanie różnych środków, które pozwolą przetrwać moim butom trudne chwile. Kasjerka nie zapomniała także o poinformowaniu mnie o czasie odpowiedzialności sklepu za buty, jakie zakupiłem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.