Opinie użytkownika (2)

Pracownik banku kompetentny...
Pracownik banku kompetentny i bardzo uprzejmy. Przedstawił mi ofertę konta firmowego, posiadał wiedzę w tym zakresie (odpowiedział na wszystkie nurtujące mnie pytania). Zaproponował mi dosprzedaż, poświęcił mi całą swoją uwagę. Minusem oferty jest nieczytelna i trudna w obsłudze internetowa strona banku. Czas obsługi 30 minut. Miejsce czyste, zadbane.

Daria_357

25.05.2015

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
23.10.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za zamieszczoną opinię. Cały czas wprowadzamy zmiany organizacyjne, szkolimy pracowników i dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb Klientów. Chętnie zapoznamy się z Pani propozycjami zmian strony internetowej Banku. Prosimy o złożenie wniosku za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://www.pkobp.pl/bip/zglaszanie-reklamacji/ . Pozdrawiamy. PKO Bank Polski.
Konsultantka kompetentna. Poprowadziła...
Konsultantka kompetentna. Poprowadziła rozmowę sprzedażową prawidłowo zaczynając od powitania, rozpoznania potrzeb, przedstawienia oferty, po dosprzedaż oraz zamknięcie sprzedaży. Konsultantka uprzejma, znała bardzo dobrze ofertę T-mobile. Posiadała także wiedzę techniczną. Oferta cenowo słabsza od konkurencji, konsultantka potrafiła natomiast przedstawić dodatkowe korzyści. Czas obsługi 22 minuty, salon czysty, prawidłowo rozmieszczony BTL.

Daria_357

25.05.2015

T-Mobile

Placówka

Sanok, Królowej Bony 10

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi