Jak każda chyba Biedronka," stosunkowo" dobrze zaopatrzona, pracownicy biegają, dokładają towar, braków produktowych raczej niewiele. Jakość towaru uważam za dosyć wysoką w korzystnej cenie, pisząc oczywiście o produktach spożywczych. Widzę główne dwa problemy, brak możliwości zapłaty karta kredytową i czasem kolejki przy kasach. Ogólnie o.k.
Hipermarket mało przyjazny klientowi, przynajmniej pod względem reklamowanego produktu. Reklamacja przyjęta, ale brak odpowiedzi przez 3 tygodnie, po kolejnej próbie połączenia okazało się, że nikt nic nie wie, na kolejny dzień miał być telefon zwrotny, którego oczywiście nie było. Niestety traktują klienta mało poważnie. Ogólnie ceny wysokie, sporadycznie tam kupuje.
Personel podchodzi bardzo poważnie do klienta, Pani obsługująca sympatyczna, uśmiechnięta. Firma w krótkim czasie realizują zlecenia, są rzetelni, nie naciągają klienta, są uczciwi. Lokalizacja lokalu w bardzo dobrym miejscu, odpowiednio oznaczony profil działalności, godziny otwarcia przystępne klientowi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.