Opinie użytkownika (1)

Skandaliczna jakość obsługi...
Skandaliczna jakość obsługi dostawy w sobotę, która finalnie nie doszła do skutku. Kurier przyjechał pod wskazaną ulicę Zaciszną, tyle że zamiast do Marczyc jak na zleceniu, przyjechał do Jeleniej Góry. Na nic nie dało się tłumaczenie, że odległość między tymi dwoma miejscami, to zaledwie ok. 2km i że od miejsca docelowego jest jakieś 5 minut. Beszczelnie rozłączał się podczas próby nakłonienia do dostarczenia mebli. Gdy udało się w końcu dodzwonić z innego telefonu, oznajmił, że Ikea odwołała do nas dostawę. Półtorej godzinne siedzenie na infolinii Ikea, nic nie dało. Jakaś pani kierownik jedynie przeprosiła i obiecała, że w poniedziałek dostaniemy oficjalne przeprosiny i sposób rozwiązania problemu związanego z niewywiązania się z umowy kupna-sprzedaży. Do dziś (jest wtorek) nikt z Ikea się z nami nie kontaktował, nikt nie przeprosił, nikt nic nie zaproponował rozwiązania rekompensaty, zwrotu kosztu transportu w sobotę (300zł).

DarekTkaczyk_aS0J

13.08.2024

IKEA

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi