Ostatnio tj. w ten czwartek musiałem udac się do salonu Deichmann, w celu zareklamowania obuwia które tam ostatnio kupilem. Nastawiony byłem na nie miła rozmowe ze sprzedawczynią. Jednak okazalo sie że niepotrzebnie, pani obsługujaca przy kasie była uprzejma i uśmiechnięta. Reklamacja zostala uznana i za zwróconą gotówkę udalem sie na sale sprzedazowa w celu zakupu nowej pary sandałow. Na sali spotkałem sie z miłą i fachowa obsługą drugiej pani. Podszedłem do kasy, dokonałem zakupu a kasjerka z usmiechem zaprosiła mnie ponownie. Ogólnie mówiąc w sklepie panuje miła atmosfera, da sie odczuc pozytywne nastawienie do klienta. Na pewno odwiedzę ten salon ponownie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.