Pani obsługująca stanowisko mięsne bardzo sympatyczna - cierpliwie i z uśmiechem wyszukiwała najładniejsze kawałki mięsa, poszła nawet na zaplecze, aby donieść jeszcze kolejne, aby wybór był większy. Na miejscu można zmielić wybrany kawałek mięsa - bardzo użyteczna usługa.Przy samej kasie bardzo szybko i krótki czas oczekiwania do niej - świetnym rozwiązaniem jest jedna kolejka z wyświetlaniem numerów wolnych kas.
Brak obsługi na dziale serów! Kilka razy w ciągu kilku minut zachodziłam sprawdzić - ani jednej osoby z obsługi! W kasie pani bardzo sympatyczna, sprawnie, szybko i z uśmiechem skasowała zakupione artykuły. Natomiast z błędem, któremu chyba nie bardzo była winna. Kupiłam połowę bloku sera żółtego, skasowany został cały. Okazało się, że z jednej strony ma cenę za cały blok, z drugiej - naklejoną - cenę wg właściwej wagi. Reklamowałam wysokość rachunku - pani obsługująca reklamację kompetentna - zwróciła sprawnie i bez zbędnych dociekań różnicę w cenie. Natomiast nie przeprosiła w imieniu placówki za popełniony błąd (kilkanaście złotych różnicy na moją niekorzyść!).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.