Jestem po odbiorze nowego auta - było zamawiane do produkcji. Znaczne opóźnienie w realizacji zamówienia. Sprzedawca nie był w stanie mi powiedzieć kiedy mogę się spodziewać odbioru samochodu. Po odbiorze okazało się, że w aucie wartym spore pieniądze nie ma odtwarzacza CD. W odpowiedzi otrzymałem informację, że powinienem wiedzieć, że to opcja dodatkowa. Sprzedawca przy konfiguracji auta nie wiedział co wchodzi w skład systemu audio. Podobnie było z roletą bagażnika. Po mojej interwencji uzyskałem odpowiedź, że przecież podpisałem zamówienie na auto.... Salon bardzo ładny. Obsługa Klienta na niskim poziomie - sprzedawca nie zna specyfikacji opcji wyposażenia samochodu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.