Niestety jakość obsługi muszę ocenić bardzo nisko. Wyjątkowo długo musiałem czekać na pizzę, która następnie okazała się być zimna... Pracownice punktu obsługi klienta wydawały się mało kompetentne i nieżyczliwe. Rozmawiały ze sobą świetnie się bawiąc (śmiechy, chichoty), ale klientami średnio były zainteresowane. Wystrój wnętrza też raczej średni, do tego widoczne zabrudzenia na stolikach.
Jestem bardzo zadowolony z przebiegu zakupów w rybnickim salonie obuwniczym CCC. Przede wszystkim bardzo szybko Pani z punktu obsługi do mnie podeszła i zapytała czy może w czymś pomóc. Następnie wyraziła chęć pomocy w odnalezieniu odpowiedniego rozmiaru obuwia, a także szybko podała obuwie do przymierzenia. Okazało się jednak, że obuwie nie było dostępne w moim rozmiarze. Pani jednak szybko poszukała w systemie komputerowym innego salonu zlokalizowanego w pobliżu, gdzie buty pożądanego przeze mnie rozmiaru się znajdowały. Wysoko oceniam kompetencje pracowników, którzy byli sympatyczni i pomocni. Wygląd salonu i czystość również nie budziły żadnych zastrzeżeń. Obuwie było ponadto estetycznie wyeksponowane i wszystko znajdowała się na właściwym miejscu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.