Opinie użytkownika (8)

Dobrze. Drogo, a...
Dobrze. Drogo, a mimo to zawsze wielkie kolejki. Czasami trzeba stać w kilku różnych kolejkach by zrobić zakupy.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Daniel_546

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Leki może...
Rewelacyjnie. Leki może nie są najtańsze, ale pracownicy zawsze służą poradą i fachową pomocą.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daniel_546

13.06.2017

Dr.Max

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa pomocna...
Super. Obsługa pomocna i sprawna, cena dość wysoka.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daniel_546

13.06.2017

Sizeer

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa profesjonalna,...
Dobrze. Obsługa profesjonalna, pracownicy kompetentni, niestety wysokie ceny.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Daniel_546

13.06.2017

GO Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa profesjonalna,...
Dobrze. Obsługa profesjonalna, pomocna, ale niestety zdecydowanie za mało pracowników w porównaniu do ilości osób w sklepie, w związku z tym tworzą się kolejki do stanowisk obsługi szczególnie przy stanowiskach tego wymagających (rowery, sprzęt do ćwiczeń).Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daniel_546

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Zwykle...
Bardzo dobrze. Zwykle nie ma kolejki, zawsze kasjer podchodzi od razu do klienta. Obsługa miła, zazwyczaj kompetentna. Po wizycie zwykle jest ankieta telefoniczna na temat jakości obsługi.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Daniel_546

30.08.2016
Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Kasjerzy zwykle...
Świetnie. Kasjerzy zwykle zapraszają do stanowisk (o ile nie ma kolejki). Zwykle są kompetentni, ale czasami próbują wciskać "na siłę" produkty finansowe.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daniel_546

30.08.2016

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa miła i kompetentna, ale mimo że nie było kolejki musiałem poczekać kilka minut "aż przyjdzie Pani XX i się mną zajmie"Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Organizacja i czas obsługi.

Daniel_546

30.08.2016

Nationale-Nederlanden

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi