Sprawdziłem sklep pod względem trudnej sytuacji, czyli... reklamacja. Obsługa w trakcie reklamacji tak samo miła i profesjonalna jak przy zakupie. Szybki czas obsługi i różne opcje reklamacji np. nowy towar lub zwrot gotówki. Mimo dużej ilości klientów w sklepie cały czas jest porządek. Aktywny i przyjazny personel pomaga w zakupach. Jedyna wada to jakość niektórych produktów ale w zamian dostajemy możliwość szybkiej reklamacji.
Jest to zdecydowanie najgorszy sklep jaki kiedykolwiek w życiu widziałem. Po wejściu do sklepu czuję się tak jakbym cofnął się w czasie do epoki poprzedniego systemu politycznego. W sklepie unosi się bardzo nieprzyjemny zapach podkreślający bałagan i brud na podłodze i na półkach. Ceny są tam chyba poukładane losowo, ponieważ rzadko zgadzają się z cenami, które ostatecznie pojawiają się na rachunku. Dużo produktów jest przeterminowanych i uszkodzonych. Swobodne przemieszczanie się po sklepie utrudniają poustawiane palety. Na temat pracowników jestem w stanie napisać całe opowiadanie ale postaram się zmieścić w kilku zdaniach. Pracownicy traktują klientów jak wrogów, przez których muszą przerwać picie kawy i zacząć pracować. Na uwagi reagują wulgarnie. W przypadku posiadania tylko dużego nominału, drobne zakupy całkowicie odpadają, ponieważ często kasjer nie dysponuje odpowiednią gotówką aby wydać resztę. Jednak najgorsze jest to, że w takiej sytuacji klient otrzymuje informację: "nie może pan zrobić zakupów, ponieważ nie mam jak wydać". Jest to łamanie praw konsumenta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.