Miałem problem z wykupieniem pakietu na smsy w tej sieci, już kilka razy, postanowiłem pojechać do punktu sieci. Konsultant próbował coś z tym zrobić, ale gdy pojawił się klient, który chciał podpisać umowę na abonament, sprzedawca odłożył moja sprawę na bok. No tak, bo ja miałem problem, a tu był nowy klient. Zwróciłem uwagę sprzedawcy, a ten powiedział, że sprawę zgłosił i przyjdzie mi sms potwierdzający, niestety tak się nie stało, natstępnego dnia zadzwoniłem do biura obsługi i sprawę załatwili.
Byłem na stacji paliw Orlen, przy zakupie paliwa poprosiłem jeszcze o dwa hot-dogi, sprzedawca był bardzo nie miły. Chyba nie miał ochoty, żeby cokolwiek innego robić niż przyjąć pieniądze za paliwo. Po otrzymaniu hot-doga wróciłem do samochodu aby go skonsumować, niestety parówka była zimna. Nie wróciłem się, żeby powiedzieć o tym sprzedawcy, bo już wyjechałem ze stacji i nie chciałem się wracać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.