Opinie użytkownika (2)

W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym przeprowadzona została obserwacja firmy MPK Lublin, zajmującej się autobusowym transportem miejskim. Ocena dokonana na podstawie kontaktu z pracownikami zajmującymi się przewozami (kierowcy) oraz pracownikami szczebla administracyjnego. Pod kątem wiedzy i kompetencji pierwsza grupa pracowników wypadła lepij, owszem kierowcy wiedzą jak i gdzie dojechać, ale niestety ich stosunek do klienta jest naganny, są opryskliwi i nieprzejmi. Pod tym samym kątem jeszcze gorzej wypada część administracyjna firmy. Panie w sekretariacie, nie dokońca wiedzą chyba czym sie zajmują, nie wspominajaąc juz o wiedzy na żaden inny temat. Zainscenizowana scenka dotyczyła klienta, który dostał wezwania do zapłaty mandatu za przejazd bez biletu, mimo iż już od kilku lat nie korzysta z usług firmy. Ktoś podał jego dane a podpis na mandacie nie należy do niego. Panie które maja za zadanie nie potrafiły wskazac dalszych działań ani tego jak cała sp[rawa sie zakończy. Nie wiedziały również jak traktuje się petenta. Tym samym zachowanie oceniam jako wręcz karygodne. Wygląd, owszem zachowane zostały zasady dressingu, ale to chyba jedyne zasady jakie są w omawianej firmie stosowane. Podobnie w przypadku kierowców, mundury w jednakowych granatowo-błękitnych barwach. Oferta, przyzwoicie dopasowane rozkłady jazdy, aczkolwiek z niektórych częci miasta cieżko jest gdziekolwiek dojechać, rozkłady jazdy jasne i czytelne. podobnie informatyczne rozwiązania np strona www, nieprzeładowwana, ale posiada wszystkie informacje, z pewnocią większy ich zasób niż pracownicy. Cena dyktowana jest konkurencją, niewielką ale zawszze, na tym poziomie MPK Lublin, wypada korzystniej, podobnie pod kątem oferty. Organizacja firmy poprzez rzeczy o których pisałem powyżej - na niezbyt wysokim poziomie. Czas obsługi doć dobry może dlatego że biletami szybciej się rzuca niż je podaje. Natomiast w administracji czas też krótki, jednak wizyta bezowocna. Wygląd miejsca obsługi w porządku, nowe auobusy i biura. Mimo wszystko nie to jest najważniejsze. Niesmak pozostawiają ldzie, pracujący w owej firmie. Ocena ogólna mierna.

Daniel_232

23.04.2010

MPK Lublin

Placówka

Nie zgadzam się (17)
Obserwowana Stacja benzynowa...
Obserwowana Stacja benzynowa BP Safari, w miejscowości Lublin. Pod kątem wiedzy na temat produktów i kompetencji w dziedzinie doradzctwa personelu powyższą placówkę oceniam na dobry z plusem. Pracownicy podczas badania wykazali się dużą cierpliwością i starali się dołożyć wszelkich starań by pomóc klientowi. Kwestia dotyczyła wyboru oleju silnikowego. Duża kreatywność personelu. Zachowanie i wygląd pracowników: wygląd wg standartów panujących w innych oddziałach (firmowe ubrania w kolorach marki), zachowanie rzeczowe i uprzejme, w razie potrzeby wyjście z inicjatywą, by niepotrzebnie nie przedłużać procesu obsługi. Jedyne co można zarzucic to zbyt wielka ilość proponowanych klientowi produktów juz przy finalizacji transakcji- np. "może kawa, a może napój energetyczny", albo "skusi sie Pan może na promocyjne..." Jest to trochę sztuczne i przedłża czas obsługi. Co do oferty, dość bogata, można tam znależć olej silnikowy do każdego pojazdu oraz inne marki promowane przez firmę. Dobór ich został dokonany w logiczny sposób. Co do ceny, w porównaniu z innymi stacjami benzynowymi, stacja ta plasuje się gdzieś po środku stawki. Organizacja pracy umożliwiająca szybką obsługę, zarówno tankowanie jak i płatność, biorąc pod uwagę fakt, że stacja znajduje się przy trasie wylotowej z dużego miasta, czas 7 minut jest zadowalający. Miejsce obsługi spełnia wymogi firmy obowiązujące w całej Polsce, nie odbiega wyglądem od innych stacji benzynowych tej marki. Przyjemne i uspokające kolory w bistro dla klientów, natomiast na zewnątrz kolory dobrane tak by w łatwy sposób utrzymać czystość. Wszystko ładnie ze sobą połączone. Ogólna ocena na dobry z plusem.

Daniel_232

22.04.2010

BP

Placówka

Lublin, Północna 30

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi