Opinia użytkownika: Daniel_232
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Obserwowana Stacja benzynowa BP Safari, w miejscowości Lublin. Pod kątem wiedzy na temat produktów i kompetencji w dziedzinie doradzctwa personelu powyższą placówkę oceniam na dobry z plusem. Pracownicy podczas badania wykazali się dużą cierpliwością i starali się dołożyć wszelkich starań by pomóc klientowi. Kwestia dotyczyła wyboru oleju silnikowego. Duża kreatywność personelu. Zachowanie i wygląd pracowników: wygląd wg standartów panujących w innych oddziałach (firmowe ubrania w kolorach marki), zachowanie rzeczowe i uprzejme, w razie potrzeby wyjście z inicjatywą, by niepotrzebnie nie przedłużać procesu obsługi. Jedyne co można zarzucic to zbyt wielka ilość proponowanych klientowi produktów juz przy finalizacji transakcji- np. "może kawa, a może napój energetyczny", albo "skusi sie Pan może na promocyjne..." Jest to trochę sztuczne i przedłża czas obsługi. Co do oferty, dość bogata, można tam znależć olej silnikowy do każdego pojazdu oraz inne marki promowane przez firmę. Dobór ich został dokonany w logiczny sposób. Co do ceny, w porównaniu z innymi stacjami benzynowymi, stacja ta plasuje się gdzieś po środku stawki. Organizacja pracy umożliwiająca szybką obsługę, zarówno tankowanie jak i płatność, biorąc pod uwagę fakt, że stacja znajduje się przy trasie wylotowej z dużego miasta, czas 7 minut jest zadowalający. Miejsce obsługi spełnia wymogi firmy obowiązujące w całej Polsce, nie odbiega wyglądem od innych stacji benzynowych tej marki. Przyjemne i uspokające kolory w bistro dla klientów, natomiast na zewnątrz kolory dobrane tak by w łatwy sposób utrzymać czystość. Wszystko ładnie ze sobą połączone. Ogólna ocena na dobry z plusem.