Lokal urządzony minimalistycznie, każdy się w nim odnajdzie. Minusem jest to, iż w środku są jedynie 3 lub 4 stoliki i bardzo często nie ma gdzie usiąść, jednakże w ciepłe. letnie dni większość klientów wychodzi od razu z lodami i kieruje się na Wyspę Słodową, aby rozkoszować się pogodą. Trzeba być uzbrojonym w cierpliwość, bo kolejki potrafią sięgać kilkadziesiąt metrów - myślę, że jest to bardziej świadczy o popularności i jakości sprzedawanego wyrobu niż braku organizacji pracowników. Czy warto stać pół godziny w kolejce po lody? Warto - lody są przepyszne, a obsługa sympatyczna :)PS. Czasami się uda bez kolejki, szczególnie w okresie zimowym.
Towar świetnej jakości. Obsługa na najwyższym poziomie. Sytuacja pierwsza - zamawiam produkty, które po wpisaniu kodu rabatowego mają być 50% tańsze. Patrzę, że coś jest nie tak - ceny niektórych produktów nie obniżyły się o 50 tylko o np 30%. Telefon do firmy z prośbą o wyjaśnienie - reakcja obsługi? Przeprosiny, ręczne naliczenie rabatu i wysłanie emaila z potwierdzeniem zmiany kwoty do przelewu. Druga sytuacja - koszulka przyszła z wadą mechaniczną niewidoczną na pierwszy rzut oka. Zrobiłem zdjęcia i wysłałem im na email. Reakcja szybka - wysyłka kuriera po koszulkę na ICH koszt. Zwrot gotówki na moje konto. Wysłanie kurierem ksera dowodu zakupu (dla mnie) na ich koszt.Pełen profesjonalizm w obsłudze klienta. Polecam wszystkim tym, którzy obawiają się zakupów w sklepach internetowych :)
Sklep czysty i schludny. Bogaty asortyment, dobrze wyeksponowany na półkach. Przesympatyczna obsługa. Potrafią dobrze doradzić klientowi. Zdecydowanie polecam i pewnie jeszcze nie raz będąc przejazdem wstąpię tam na zakupy :)
Schludnie, czysto i przede wszystkim miło. Pieczywo najwyższej jakości. Ekspedientki potrafią dobrze doradzić w wyborze produktu. Maszyna do krojenia chleba świetnie się spisuje - na miejscu świeżo pokrojony chlebek. Obsługa klientów jest szybka i sprawna. Polecam :)
W kinie zawsze jest czysto i schludnie. Obsługa jest miła i pomocna. Będę dobrze wspominał to miejsce właśnie ze względu na uprzejmość obsługi. Zgubiłem tam klucz od domu, co uświadomiłem sobie godzinę po skończonym seansie. Wróciłem do kina i zapytałem czy ktoś może z klientów lub obsługi nie znalazł mojej zguby, na co uzyskałem odpowiedź, że niestety nie. Pan z obsługi był na tyle miły, iż poszedł do pani, która właśnie sprzątała salę i razem z nią szukał mojego klucza - kazał mi poczekać na dole. Klucz się szybko znalazł :) Jedyny minus jest taki, że w kinie wiele tytułów nie jest wyświetlanych - wynika to z faktu, iż miasto jest małe i przynosiłoby to straty. Polecam wszystkim to miejsce ;)
Wizyta w restauracji Piramida przekonała mnie do tego co słyszałem - jest to najlepsza restauracja w Bolesławcu. Miła obsługa, duża różnorodność dań, ogromne porcje i przystępna cena jak na tak ekskluzywny lokal. Personel wie jak zadbać o klienta, także tego najmniejszego - dla dzieci przygotowane są zabawki i specjalne siedziska. Mój pies od razu dostał zimną wodę w misce - nie musiałem o to nawet prosić. Byłem zachwycony tym, że zjedzenie obiadu w lokalu może być tak przyjemne. Z pewnością jeszcze nie raz tam wrócę i będę polecał wszystkim znajomym :)
Gdy tylko wszedłem z rodziną do sklepu panie z obsługi z uśmiechem nas przywitały. W trakcie oglądania asortymentu na półkach sklepu podeszły do mnie i grzecznie zapytały czy mogą pomóc. Ich wsparcie okazało się bardzo przydatne :) Po zapłaceniu za buty, zapakowały je w elegancką torebkę, poinformowały o gwarancji i (czym byłem pozytywnie zaskoczony) wyszły zza lady wręczając mi moje zakupy. Obsługa na najwyższym poziomie, jako klient czułem się usatysfakcjonowany i z pewnością firma Kazar zapadnie mi na długo w pamięci.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.