Jestem stałym klientem sieci ORLEN, więc często poznaję także opinie innych klientów zupełnie przypadkowo. Kilka razem słyszałem, że klienci bardzo narzekają na nie kończące się pytania: A może batonik? Zaproponuję kawę? Może ciastko do kawy? Może guma do żucia po ciastku? Itp. To bardzo irytujące. Pod względem obsługi, pomocy w doborze np. żarówek jest ok, pracownicy są kompetentni, jedynie stan łazienek nie powala. Minusem są nie działające blokady w pistolecie tankującym.
Witam, jestem dość częstym klientem tego sklepu. Niestety prawie za każdym razem, trzeba oczekiwać w kolejce nawet do 15-20 minut- mimo takiego oczekiwania jest czynna tylko jedna kasa, dopiero gdy kolejka jest na tyle długa, że utrudnia poruszanie się po sklepie zostaje przywołany ktoś z obsługi do drugiej kasy. W tym sklepie to standard. Zdarza się, że jest problem aby dostać się do towaru, który chcę kupić, ponieważ jest zastawiony przez paletę z towarem do wystawienia ( paleta stoi, nie ma przy niej nikogo). Towar na półkach jest poukładany dobrze, można znaleźć to czego się szuka. Gdyby nie strasznie długie oczekiwanie do kasy byłoby w porządku.
Witam,w październiku byłem obsługiwany w drogerii Hebe, zakup perfum. Musiałem poczekać kilka minut na ekspedientkę, jednak wszystko było według moich oczekiwań pod względem doboru, kultury obsługi. Przy kasie zaproponowano mi dopasowaną torebkę - o czym zapomniałem przed propozycją.W lokalu panował porządek mimo deszczowej pogody.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.