Opinie użytkownika (1)

Podłoga na sali...
Podłoga na sali sprzedaży nie była zanieczyszczona papierkami oraz nie było żadnych rozlanych płynów na podłodze. Na stoisku z owocami oraz warzywami panował bałagan przede wszystkim dlatego, że znajdowały się tam puste skrzynki po rzodkiewkach. Przy stoisku z pieczywem oraz stoisku warzywa-owoce dostępne były foliowe reklamówki (małe, jednorazowe woreczki). Kiedy obejrzałem, jak wygląda stan sklepu oraz stoisk podszedłem do pracownika na sali sprzedaży i zapytałem go, gdzie mogę znaleźć szukany przeze mnie przecier pomidorowy. Pracownik wykazał chęć pomocy i zaprowadził mnie do pułki wskazując szukany przeze mnie produkt. Produkty na stoisku z artykułami przemysłowymi były ułożone w sposób czytelny i jasny oraz ceny produktów były widoczne przy odpowiednich produktach. Kiedy sprawdziłem ogólny stan sklepu dokupiłem inne produkty i podszedłem do kasy, aby sprawdzić czystość boksów kasowych. Ustawiłem się w kolejce do kasy, byłem drugą osobą czekającą w tej kolejce. Zostałem przywitany słowami "dzień dobry". Następnie kasjerka powiedziała dokładną kwotę do zapłaty, ja dałem banknot pięćdziesięciozłotowy i otrzymałem resztę. Kwota reszty została również wypowiedziana przez kasjerkę w sposób prawidłowy. Następnie pracownik pożegnał mnie słowami "dziękuję, do widzenia". Ja również podziękowałem i odszedłem od kasy.

Damian_556

16.03.2014

NETTO

Placówka

Lubsko, Kanałowa 1

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi