Opinie użytkownika (1)

Zacznę od Miejsca...
Zacznę od Miejsca zakupy biletu czyli dworca. Dworzec jak najbardziej na plus, kas w których można zakupić bilet jest sporo i rozlokowane są na całym dworcu jak i na peronach. Wygląd jest schludny można powiedzieć, są ławki do czekania, co prawda są okropnie nie wygodne i mają chyba sto lat ale są.Sam zakup biletu to bardziej złożona sprawa gdyż możliwy jest w kasach przeznaczonych do wszystkich pociągów, pociągów inter regio oraz automatach biletowych. Automatom nie można nic zarzucić bo są proste w obsłudze pewne i szybkie, a kolejki przy nich są znikome. Gorzej wygląda sytuacja jeśli wybierzemy zakup w kasie, wiąże się to z odstaniem w kolejce oraz upartymi klientami którzy kas biletowych używają za informacje. Jedno jest pewne w 3 kasach przewozów regionalnych panie zachowują się jak na wakacjach i raczej robią łaskę sprzedając bilet. Nie mówię, że wszystkie gdyż jak za szybą widzę 4 osoby a żadna nie jest przy kasie tylko prowadzą rozmowę, to chyba muszą być bardzo zajęte..Jedno jest pewne języków obcych nie umieją, jest to najbardziej niekompetentne co można sobie wyobrazić. Miasto odwiedzające setki tysięcy turystów z całego świata nie potrafi im sprzedać biletu przy użyciu 10 podstawowych słów w ich języku tj. ang. To już pani w stoisku z obważankami zna liczby i kilka słów po ang co byłem tego świadkiem. A może i zna ang perfekt, ale wiadomo że wystarczy kilka słów, a nie jak panie w kasie pytające innych podróżnych czy znają język, mogą przetłumaczyć lub na upór mówią i tak po polsku. Wstyd czuję jak widzę takie sytuację. Naturalnym ludzkim odruchem powinno być douczenie się kilku słów w obcym języku, żeby nie czuć zażenowania w pracy i móc ja dobrze wykonywać. Dziwi mnie postawa ich pracodawcy, że tego nie wymaga.Panie w kasach na wszystkie rodz. pociągów są bardziej rozgarnięte, ale nie wszystkie.Po zakupie biletu wystarczy doczekać na przyjazd pociągu o dziwo regularnie przyjeżdżającego punktualnie. Sam przejazd jest jak na nasze realia ok aczkolwiek strasznie nie przyjemni są pracownicy odpowiedzialni za kontrolę biletów. Panoszą się i zachowują jak panowie świata.Jak wiadomo pociągi kursują coraz rzadziej więc i tak chyba powinniśmy się cieszyć że mamy okazję się nimi przejechać. Będzie co opowiadać wnukom, bo zapewne kolej upadnie w najbliższym czasie.Co do cen biletów to na krótkie dystanse cena jest atrakcyjna, zwłaszcza jeśli chodzi o bilety strefowe.

Damian_410

26.11.2013

Dworzec PKP Kraków

Placówka

Kraków, Plac Jana Nowaka - Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi