Dokonywałam zakupu gry komputerowej od lat 18. Sprzedawca zapytał mnie czy to gra dla osoby pełnoletniej i czy zdaję sobie sprawę, że zawiera ona dużo przemocy i wulgaryzmów. Otrzymałam ostrzeżenie jak również pomoc przy wyborze odpowiedniej gry dla nastolatka. Sprzedawca był miły, posiadał bardzo dużą wiedzę na temat produktów, które mi oferował. Czułam, że poświęca mi tyle czasu ile tego potrzebuję. Zostałam obsłużona z "pełną klasą"
Po dokonaniu zakupów w sklepie, okazało się że mam nabitą kawę ze złą ceną. Po złożeniu reklamacji czekałam 30minut na skorygowanie faktury. Zajmowały się mną po kolei 3 osoby, zupełnie nie radząc sobie z sytuacją. Wielokrotnie dzwoniły do kierownika z prośbą o podejście, gdyż nie wiedziały jak dokonać zmiany ceny. Kierownik nie był w stanie pomóc swoim pracownikom. Raz jeszcze cały towar trzeba było wypakować i nabić je na paragon.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.