Składając ostatnio wizytę w oddziale Alior Banku w Sokołowie Podlaskim zaskoczyła mnie jakość obsługi w tejże placówce. Wchodząc do Banku zauważa się niezwykłą czystość,dbałość o wygląd i funkcjonalność tej instytucji. Od rana padał deszcz więc utrzymanie czystości podłogi jest dość trudnym zadaniem dla pracowników,a tutaj nie,podłoga była nadzwyczaj czysta i to wcale nie oznaczało że jeszcze nie było żadnych klientów.Wszyscy pracownicy byli bardzo mili,elegancko ubrani i kulturalnie odpowiadali na zadawane im pytania.Ponieważ zainteresowana byłam tylko i wyłącznie przeniesieniem rachunku z innego Banku,przeszłam do Pani obsługującej klientów indywidualnych,i tu czar prysnął. Po krótkiej rozmowię byłam zdziwiona ponieważ Pani bardziej odradzała mi przeniesienie rachunku do tej placówki niż do tego namawiała.Mówiła wręcz: "proszę tego nie robić bo my wcale nie jesteśmy tacy tani". Jej sposób podejścia do klienta zszokował mnie,postanowiłam więc zadzwonić na infolinię tego Banku gdzie doradzono mi abym złożyła stosowny wniosek przez internet,co uczyniłam i jak dotychczas jestem bardzo zadowolona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.