Dnia 20.04 w sklepie deichmann w CH Auchan w Szczecinie poprosiłam ekspedientkę o odłożenie butów, które mialam odebrać dnia nastepnego do godziny 16.00.Podałam swoję imie i godzinę o ktorej zgłosze sie po odbiór butów , po czym upewniłam sie czy moja prosba zostala zrozumiana przez sprzedawcę. Gdy przyszłam po owe buty dnia następnego, zostałam poinformowana przez Pania Kierownik , że niestety rano pracownica segregując buty odłożone dla klientów , przez omyłkę odłożyła moje buty na półkę, po czym okazało się ze zostały w tym czasie już wykupione.Pani kierownikbez wiekszego przejecia stwierdziła tylko , że "nic nie może na to poradzić", po czym nie przepraszając mnie za zaistaniałą sytuację , odeszła. Mając nadzieję ze moze buty beda dostapne w innym sklepie ponownie poprosiłam pania kieronik o pomoc, Poprosiłam by sprawdziła w systemie i ewentualnie zatelefonowała by mi te buty odłożono w innym sklepie. Pani kieronik owszem zadzwoniła, lecz tylko jeden raz i stwierdzajac iz nikt nie odbiera poinformowala mnie , iż z przyczyn blizej nieokreslonych maja problem z połaczeniem i muszę sama w tej sprawie zatelefonować.Dostalam kartke z nr i kodem buta i wyszlam ze sklepu.Uwazam , iż zostalam zle i nieprofesjonalnie obsluzona przez Pania kierownik , nie spominajac juz o tym , iż lokalizacja owego centrum handlowego jest bardzo specyficzna i oddalona od centrum miasta i dojazd tam zajał mi mnostwo czasu.Ponadto czulam sie w sklepie bardziej jak intruz niz klient.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.