Potrzebowaliśmy z synem kupić buty wizytowe. Ponieważ nosimy duże, nietypowe rozmiary, zakup butów dla nas jest bardzo trudny. Po kilkugodzinnych, bezskutecznych poszukiwaniach trafiliśmy do eleganckiego, przestronnego sklepu Bata. Sklepy tej firmy kojarzyłem z wysoką jakością i ceną. Błyskawicznie zainteresowała się nami obsługa. Przez ponad pół godziny z uśmiechem na twarzy, życzliwie, bez nachalności i z wielką cierpliwością zajmowała się nami, wyszukując, doradzając i proponując różne buty. Wyszliśmy ze sklepu bardzo zadowoleni z 5-a parami butów płacąc jedynie 342zł(!?). Kwota niewysoka za 5 par solidnego, skórzanego obuwia. Stało się tak, ponieważ skorzystaliśmy z promocyjnej wyprzedaży. Skojarzenie firmy Bata z wysoką jakością butów pozostało, doszło skojarzenie z profesjonalną, miłą obsługą i niewysoką ceną. Skłoni nas to zapewne do powrotu do tego sklepu, tym bardziej, że na koniec zaproponowano mi kartę stałego klienta, która zapewnia dodatkowe zniżki.
Bardzo miła obsługa. Rabaty dla stałych klientów (3% na leki płatne 100%). Najlepsze ceny ze znanych mi aptek na leki pełnopłatne. Dodatkowo prezenty w przypadku zakupów o wysokiej wartości.
Dobry kontakt telefoniczny, można w wyczerpujący sposób wcześniej dowiedzieć się o dostępność i cenę danych leków, zarezerwować lub zamówić na umówiony termin.
Bardzo miła obsługa. Ciekawa stała promocja: we wtorki i piątki leki bez recepty tańsze o 20%. Po powrocie do domu przypomniałem sobie,że zapomniałem poprosić o fakturę. Zadzwoniłem, obsługa odszukała moje zakupy i wydrukowała fakturę, którą odebrałem sobie 11/09/2008.
Jak zwykle w moim przypadku miałem listę atrakcyjnych zakupów z gazetki reklamowej. Podobnie jak w poprzednich przypadkach wielu pozycji nie było na półkach. Pragnę zaznaczyć, że tych towarów brakowało również 09/09/2008. Brak informacji o brakujących towarów promocyjnych (np towar chwilowo niedostępny. Towary przecenione wystawione są niechlujnie, zdarzają się towary przeterminowane(ostatnio pasztetowa)oraz w takim stanie, że moim zdaniem w ogóle nie powinny być sprzedawane.
Duże kolejki do kas (mało kas czynnych, trudno znaleźć pracownika danego działu ( zapytanie).
Hipermarket ten nie przyjmuje zwrotów, nawet towarów dopiero co nabytych. Jest to wprawdzie zgodne z prawem, jednak bardzo uciążliwe dla klienta. Sam doznałem takiej uciążliwości jak i byłem świadkiem podobnej sytuacji innego klienta - próbowałem zwrócić towar którego cena na paragonie była niezgodna z ceną pod kupowanym towarem.
Miałem listę atrakcyjnych zakupów spisaną z aktualnej gazetki Tesco. Podobnie jak w poprzednich przypadkach, większości z wypisanych promocyjnych artykułów nie było na półkach. Zaznaczam, że taka sytuacja zdarzyła mi się nie po raz pierwszy. Trudno jest znaleźć pracownika w przypadku potrzeby doinformowania. Sklep jest przestronny, niezłe opisy wystawionych towarów, dobra obsługa kasowa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.