Opinia użytkownika: Czesław
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Jak zwykle w moim przypadku miałem listę atrakcyjnych zakupów z gazetki reklamowej. Podobnie jak w poprzednich przypadkach wielu pozycji nie było na półkach. Pragnę zaznaczyć, że tych towarów brakowało również 09/09/2008. Brak informacji o brakujących towarów promocyjnych (np towar chwilowo niedostępny. Towary przecenione wystawione są niechlujnie, zdarzają się towary przeterminowane(ostatnio pasztetowa)oraz w takim stanie, że moim zdaniem w ogóle nie powinny być sprzedawane. Duże kolejki do kas (mało kas czynnych, trudno znaleźć pracownika danego działu ( zapytanie). Hipermarket ten nie przyjmuje zwrotów, nawet towarów dopiero co nabytych. Jest to wprawdzie zgodne z prawem, jednak bardzo uciążliwe dla klienta. Sam doznałem takiej uciążliwości jak i byłem świadkiem podobnej sytuacji innego klienta - próbowałem zwrócić towar którego cena na paragonie była niezgodna z ceną pod kupowanym towarem.