Opinie użytkownika (1)

WItam,Moje oceny dotyczą...
WItam,Moje oceny dotyczą zachowania pracownika Działu Obsługi Technicznej - Pana Michała Jackowiaka. Żaden z 3 nowych routerów nie chciał działać z routerem / modemem vectry - problem był w błednym przekazywaniu tablic routingu do mojego urządzenia. Mimo, ze standartowa procedura mowi ze jeśli komputer podłączony na kablu do modemu vectry działa a router nie - to jest to wina konfiguracji routera - Pan Michał poświęcił mi 50 minut na wykluczenie wszystkich błędów po stronie routera (o których wiedziałem ze nie ma prawa by cokolwiek było źle skonfigurowane) i skierował zapytanie do działu utrzymania sieci - pracownicy tego działu powinni dostać PAŁĘ 1/10. Odrzucili moje zgłoszenie stwierdzajac ze wszystko jest ok. W dniu dzisiejszym na moja prosble wymieniono mi modem - i zgadnijcie co? Wszystko działa jak nalezy - modem potrafi się dogadać z routerem. Wiem, że są pewene schematy działań - ale zawsze znajdzie się 1% przypadków gdzie schematy wkazują błędnę rozwiązanie - Brawa dla Pana Michała za wiedzę techniczną na temat sieci, podejscie do klienta itd. A dla działu sieciowego karny jeżyk!

Corwin

03.02.2017

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
30.04.2022
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za czas poświęcony na złożenie powyższej opinii. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z naszej pomocy. Życzymy wielu godzin rozrywki na najwyższym poziomie.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi