WItam,Moje oceny dotyczą zachowania pracownika Działu Obsługi Technicznej - Pana Michała Jackowiaka. Żaden z 3 nowych routerów nie chciał działać z routerem / modemem vectry - problem był w błednym przekazywaniu tablic routingu do mojego urządzenia. Mimo, ze standartowa procedura mowi ze jeśli komputer podłączony na kablu do modemu vectry działa a router nie - to jest to wina konfiguracji routera - Pan Michał poświęcił mi 50 minut na wykluczenie wszystkich błędów po stronie routera (o których wiedziałem ze nie ma prawa by cokolwiek było źle skonfigurowane) i skierował zapytanie do działu utrzymania sieci - pracownicy tego działu powinni dostać PAŁĘ 1/10. Odrzucili moje zgłoszenie stwierdzajac ze wszystko jest ok. W dniu dzisiejszym na moja prosble wymieniono mi modem - i zgadnijcie co? Wszystko działa jak nalezy - modem potrafi się dogadać z routerem. Wiem, że są pewene schematy działań - ale zawsze znajdzie się 1% przypadków gdzie schematy wkazują błędnę rozwiązanie - Brawa dla Pana Michała za wiedzę techniczną na temat sieci, podejscie do klienta itd. A dla działu sieciowego karny jeżyk!
Serdecznie dziękujemy za czas poświęcony na złożenie powyższej opinii. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z naszej pomocy. Życzymy wielu godzin rozrywki na najwyższym poziomie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.