Dnia 26.10.2016r. dokonywałam zakupów w sklepie Biedronka przy ul. Armii Krajowej 2B. Przy samym wejściu do sklepu widoczne było duże zanieczyszczenie podłogi. Do momentu mojego wyjścia nie dostrzegłam nikogo, kto by to uprzątnął. Towar był prawidłowo wyeksponowany na półkach sklepowych. Jednakże przy kasie panowała bardzo duża kolejka. Zanim przyszła pani na kolejną kasę upłynęło trochę czasu. Gdy Panią na kasie spytałam o cenę produktu to oburzyła się ona tym zapytaniem i stwierdziła, że ceny znajdują się przy produktach i trzeba umieć je czytać. Ciężko było stwierdzić tożsamość pani, gdyż identyfikatora nie posiadała. Przy kasie pod butami zgrzytał rozsypany cukier. Uprzejmość akurat tej pani była na bardzo niskim poziomie. Dość szybko dokonywała ona procesu obsługi klientów, aczkolwiek bez pełnej staranności i życzliwości. Posiadałam również torbę jednorazową z zakupami z innego sklepu. Pani przy kasie nie wróciła nawet na te towary uwagi. Obsługa mimo, że była szybka to chaotyczna.
Dnia 04.11.2016r. dokonywałam zakupu w sklepie Tesco przy u. Piłsudskiego 22 w Stargardzie. Wchodząc na sklep widoczna była dostatecznie dobra czystość powierzchni podłogowej. Warunki obsługi klientów były dobre. Towar był prawidłowo wyeksponowany na półkach. Kasa była czynna tylko jedna, aczkolwiek klientów było mało i nie było konieczności otwierania drugiej. Obsługa była zapewniona w sposób staranny. Kasjerka wydawała paragon i posiadała identyfikator. Uprzejmość na wysokim poziomie. Na pytanie dotyczące dostępności produktu pracownik sklepu udzielał odpowiedzi w sposób wyczerpujący i życzliwy, pomagając tym samym w zlokalizowaniu jego na terenie sklepu. Każdy klient był witany zwrotem "dzień dobry" i żegnany "dziękuję, zapraszam ponownie". Powierzchnia wokół kasy była czysta, a obsługa klienta przebiegała w sposób sprawny i szybki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.