Opinie użytkownika (7)

Długie oczekiwanie w...
Długie oczekiwanie w kolejce na obsługę do doradcy. Żaden z pracowników nie interesuje się klientami oczekującymi w kolejce. Klienci się denerwują, nie wiedzą jak długo jeszcze będą czekali do doradcy. Obsługa przy stanowisku u doradcy sprawna, pracownicy mili, chętni do pomocy.

CZESŁAW_11

07.09.2017

Bank Millennium

Placówka

Toruń, Szosa Chełmińska 17 17

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

CZESŁAW_11

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

CZESŁAW_11

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

CZESŁAW_11

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Długie oczekiwanie...
Dobrze. Długie oczekiwanie na obsługę , kolejki w salonie . Klienci denerwują się . Doradcy nie interesują się klientami oczekującymi na obsługę Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

CZESŁAW_11

18.01.2017

Plush

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Zbyt długie...
Świetnie. Zbyt długie oczekiwanie na obsługę w salonie . Brak zainteresowania doradców klientami oczekującymi na obsługę . Obsługa sprawna z zaangażowaniem . Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

CZESŁAW_11

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Profesjonalne...
Bardzo dobrze. Profesjonalne podejście do klienta . Duża wiedza doradcy , potrafił zachęcić do skorzystania z usług tego operatora . Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

CZESŁAW_11

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi