Dobra lokalizacja, niedaleko przystanku SKM. Łatwy dojazd samochodem. Minusem jest stosunkowo mały parking. W wieczornych godzinach trudno o miejsce postojowe. Ludzie z obsługi sprawnie uzupełniali brakujące towary na półkach i na bieżąco czyścili podłogę, nie utrudniając przy tym robienia zakupów. Szybkie zakupy ułatwiało to, że było otwartych wiele kas. Dzięki temu nie robiły się kolejki.
Lokal istnieje od kilku miesięcy. Usytuowany jest w dobrym miejscu, w pobliżu jest stacja kolejki miejskiej i trzy przystanki autobusowe. Pizzeria jest mała, dziękii czemu tworzy się przyjemny, kameralny klimat. Stoły i podłogi na bieżąco sprzątane. Jedynym minusem jest wystrój i jakość mebli, z których się korzysta. Obsługa pomocna i życzliwa, doradzają wybór potrawy (nie koniecznie tej najdroższej), pizza podawana do stolika. Jedzenie smaczne, dużo składników. W połączeniu z przystępną ceną tworzy atrakcyjną ofertę, jak na bar typu fast food. Polecam.
Regularnie korzystam z usług tego małego zakładu optycznego. Nazywa się "Na Oku". Sklep nie należy do największych - zmieściłoby się w nim maksymalnie 6, no powiedzmy 8 osób - jednak nie odczuwa się tam ścisku. Mają atrakcyjne ceny soczewek i płynów do nich, konkurencyjne w stosunku do oferty sieciówek obecnych w centrach handlowych. Właściciel jest pomocną osobą, w doradzaniu kierującą się zadowoleniem klienta, a nie zarobkami. Do tego potrafi zażartować z klientem, i nie pogania, by jak najszybciej powiedzieć "następny", obsłużyć kolejną osobę i mieć "święty spokój.
Dobrze zorganizowana, mała stacja benzynowa. Pani na kasie, która nas obsługiwała była bardzo miła, do tego sprawnie załatwiała formalności płatnicze. Dzięki temu pobyt na stacji był bardzo krótki. Toaleta czysta, ze sporym zapasem papieru toaletowego i papierowych ręczników, czego często brakuje na stacjach benzynowych.
Szybka wizyta, tuż przed zamknięciem sklepu. Zastanawiałem się nad wyborem kina domowego. Wszechstronnego, za przystępną cenę, z dobrymi parametrami do słuchania muzyki. Pomimo konsultacji, dosłownie, na 5 minut przed zamknięciem sklepu, Pan z obsługi nie robił pretensji i sugestii, że "proszę przyjść jutro". Poszedł nawet na zaplecze po ulotkę i doradził, który sprzęt ma najlepsze parametry w stosunku do oferowanej ceny. Jedyny minus, to cena, która nie jest konkurencyjna w stosunku do innych firm oferujących sprzęt RTV/AGD. Pytanie, jak to się ma do znanego hasła reklamowego...
Szybkie zakupy przed domówką u kolegi. Owoce i butelka wina. Wybór tego trunku w sieci sklepów Biedronka jest bardzo dobry. Wina dobre jeżeli chodzi o jakość i cenę. Pewnie koneserzy mieliby jakieś "ale", jednak dla przeciętnego smakosza jest ok. Problem pojawił się przy kasie. Stanąłem przy kasie, gdy była tabliczka "sprzedaż alkoholu", lecz okazało się, że tabliczka oznaczał miejsce, w którym kończyła się stefa kasy obok. Łatwiejszym rozwiązaniem byłoby postawić tabliczkę na wysokości 1,5-2 m, a nie na wysokości pasa. Musiałem podejść do sąsiedniej kasy, gdzie zostałem obsłużony poza kolejką, więc ogólnie jakość obsługi 4,5.
Szybka i przyjemna wizyta. Odczuwało się zwiększone, przedświąteczne natężenie ruchu, ale wszystkie kasy były otwarte. W połączeniu z ekspresową obsługą pozwalało to na sprawne zakupy. Ceny produktów bardzo dobre, zwłaszcza ciekawe oferty promocyjne. Pani na kasie uśmiechnięta i pomocna. Nienarzucający się ochroniarz.
Zakupy przedświąteczne mają to do siebie, że robi się ich dużo. Czego oczekuje się od sklepu? Dobrych cen i szybkiej obsługi. Oferta cenowa produktów Tesco jest konkurencyjna, o czym mówi pan w reklamie, jak i można się o tym przekonać podczas zakupów. Jest jednak "ale", prawdopodobnie wynikające z przedświątecznego pośpiechu personelu. Ceny na tabliczkach przy niektórych produktach nie są adekwatne do ceny z paragonu, w tym wypadku patrz. masło. Podobnie cena sękacza. Na tabliczce 8,99 za 300 g. Nie było takiego sękacza, na opakowaniu informacja o gramaturze i brak ceny, pomimo że na innych opakowaniach sękacza jest zarówno cena jak i gramatura. W przeliczeniu na zakupy na kwotę ponad 150 zł różnica wynosi ok 5 zł. Takich rozbierzności być nie powinno. Obsługa na kasie szybka, kulturalan (pan czekał, aż klient spakuje swoje produkty, i dopiero wówczas zaczynał kasować kolejnego klienta. Czysto posadzki i sporo przestrzeni do swobodnego przemieszczania się między regałami.
Pracownicy w sklepie są mili i kompetentni. Drobne uwagi można mieć do czasu oczekiwania na obsługę, co spowodowane jest zbyt małą ilością otwartych kas, jak na dość ruchliwe godziny (ludzie wracający z pracy). Na stoisku z pieczywem trzeba chwilę czekać na obsługę. Nie wynika to ze złej woli pracowników, lecz temu, że pracownicy mają więcej obowiązków i stoisko mogą obsługiwać jedynie w "wolnej chwili". Rozwiązaniem tego byłoby uczynienie z punktu z pieczywem miejscem samoobsługowym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.