W dniu 4.07.2009 około godziny 12:00 odwiedziłam sklep Mix Electronics znajdujący się w Oświęcimiu.
Lokalizacja sklepu trochę mnie zdziwiła, ponieważ zwykle takie sklepy znajdują się w centrach handlowych, natomiast ten jest wciśnięty między prywatne domy, otoczone zielenią. Klientami są chyba tylko mieszkańcy pobliskiego osiedla.
Obok budynku jest 5 miejsc parkingowych. Wnętrze sklepu jest dość przestronne i estetyczne, a sprzęty RTV i AGD tak ułożone, że można się swobodnie między nimi poruszać. Ułożenie towaru jest przemyślane i łatwo znaleźć konkretny przedmiot. Jest też dość duży wybór towaru, zwłaszcza telewizorów, które zdecydowanie dominują. Klient ma bezpośredni dostęp do sprzętu RTV oraz dużych urządzeń AGD. Drobny sprzęt AGD oddzielony jest ladą, na której znajduje się kasa, natomiast komputery, monitory, laptopy itd. są w oszklonych szafach.
Przy każdym urządzeniu znajduje się karteczka z nazwą firmy i modelu, ceną oraz głównymi parametrami, łatwo więc porównać poszczególne produkty. Gdy weszłam, za ladą stali dwaj sprzedawcy. Mimo, że w sklepie było tylko dwóch klientów, żaden z nich nie podszedł, mimo że bardzo powoli poruszałam się po całym sklepie. Na dłużej zatrzymałam się przy komputerach. W pewnym momencie jeden ze sprzedawców przeszedł obok mnie, więc spróbowałam przeprowadzić rozmowę. Na moje pytanie, czy wszystkie komputery mają zainstalowany system operacyjny, sprzedawca nawet na mnie nie spojrzał, tylko odpowiedział „Nie, nie wszystkie”. Zaraz potem wrócił za ladę. Drugi z panów rozmawiał przez telefon, musiały mi więc wystarczyć opisy poszczególnych produktów.
Podsumowując: sam sklep, jego wyposażenie i estetyka oraz wybór i rozmieszczenie towaru nie budzą zastrzeżeń. Szkoda tylko, że obsługa nie okazuje zainteresowania klientem.
Szanowna Pani Bogumiło.
Nieustannie pracujemy nad jakością obsługi klienta w naszych salonach.
Dziękujemy za zamieszczenie cennych uwag.
Zapraszamy ponownie!
Szukałam ciekawej oferty...
Szukałam ciekawej oferty wyjazdu na narty. Na stronie internetowej tego biura znalazłam informację o promocji wczasów we Włoszech: druga osoba leci gratis. Po zapoznaniu się ze szczegółami przedstawionymi na stronie, zatelefonowałam do firmy, aby się upewnić co do ostatecznej ceny wyjazdu oraz szczegółów nie przedstawionych na stronie. Bardzo miła pani wyjaśniła mi szczegółowo zasady promocji oraz przedstawiła dokładne informacje dotyczące miejsca i godziny odlotu, a także ostatecznej ceny wycieczki. Poinformowała mnie również w jaki sposób mam dokonać rezerwacji internetowej.
W związku z wcześniejszymi doświadczeniami, zapytałam, czy rzeczywiście mogę mieć pewność, że po tej rezerwacji otrzymam jej potwierdzenie i kiedy. Przedstawicielka biura rozłączyła się na chwilę, żeby to sprawdzić i po ok. minucie potwierdziła, że miejsc w samolocie jest jeszcze dużo i mogę być pewna, że jeśli w ciągu godziny zrobię rezerwację, to wyjazd będzie potwierdzony i do pół godziny od zgłoszenia otrzymam drogą elektroniczną umowę. Następnie powinnam wpłacić pieniądze przelewem lub kartą kredytową. Tak też zrobiłam. Już po ok. 30 minutach otrzymałam potwierdzenie i umowę-zgłoszenie. Po przelaniu pieniędzy w ciągu 2 godzin otrzymałam podpisaną umowę, Vouchery oraz zasady uczestnictwa i ubezpieczenia.
Dwa dni później wyjechaliśmy na cudowne niezapomniane wczasy narciarskie. Warunki były nawet lepsze, niż przedstawione w ofercie. Na miejscu przez cały czas był do naszej dyspozycji rezydent biura, pani Marcelina.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wczasów, a także ze sprawnej obsługi biura.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.