Fatalne ułożenie towaru na sklepie, sklep ogólnie zaniedbany, brudna podłoga (płytki)można się przewrócić o popękane płytki na podłodze, personel sklepu nie zwraca uwagi na klientów robiących zakupy w placówce,-zajmuje się np plotkowaniem z koleżanką przy kasie,kierownik sklepu zwraca w sposób bardzo niedyskretny uwagę swojej pracownicy w trakcie kasowania towaru- przy klientach(przyczyna - według kierownika zbyt wolno kasowała towar z taśmy a następnie nie miała drobnych pieniędzy w kasie. Bardzo krepująca sytuacja zarówno dla pracownika jak i dla klienta robiącego zakupy w sklepie. Będąc klientem Biedronki w Rzeszowie mam niestety złą opinię pod względem obsługi klienta jak i również wyglądu sklepu na który poniekąd składają się również pracownicy placówki. Dziękuję.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.