W dniu wczorajszym podczas kolejnych zakupów kupiłem m.in. wodę mineralna gazowaną, przy której była cena 0,59 zł, w kasie okazało się , że woda kosztuje 0,65 zł, kilka dni wcześniej kilkakrotnie zdarzyło się to samo i zawsze zwracam uwagę przy kasie, żeby zmieniono wreszcie cenę przy towarze, która wprowadza kupujących w błąd, pomimo moich uwag tak prozaiczna czynność jak zmiana ceny nie została wykonana.
Obsługa stoiska z mięsami, wędlinami, serami, mrożonkami jest żenująca. W dniu 12.10 kupując wędliny na stoisku czekałem ponad 20 minut na obsługę . W tym czasie Pani obsługująca stoisko zajmowała się przynoszeniem z magazynu towarów i krojeniem wędlin, natomiast kolejka oczekujących na obsługę systematycznie rosła, rosła też irytacja klientów nie mogących się doczekać na obsługę. Ponadto spoza lady chłodniczej wydobywał się nieprzyjemny zapach, wskazujący na nieświeżość sprzedawanych artykułów mięsno-wędliniarskich.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.