Posiadając skierowanie z firmy Swissmed na badanie USG tarczycy próbowałam przez dwa dni dodzwonić się do ośrodka, celem rejestracji(firma Swissmed posiada umowę z w/w ośrodkiem) tel. 58-3010622 przez dwa dni albo był zajęty, albo nikt nie odbierał.Postanowiłam udać się osobiście pod wymieniony adres.Już od początku wizyta wyglądała niezbyt ciekawie, dwie starsze panie źle wypowiadały się o firmie, która wydała mi skierowanie(firma wyrolowała ich) odnośnie skierowania-brakował pieczątki firmowej i z tym się zgodziłam.Zapytałam o milczący telefon, jedna z pań zaczęła wymachiwać dwoma telefonami "widzi pani, że są i odbieram", troszeczkę zdenerwowana wyjęłam mój telefon i wybrałam numer telefonu j/w i niestety był głuchy.Pozostało to bez komentarza. Podziękowałam i wyszłam z sekretariatu, słysząc za plecami jakieś komentarze i śmiech wróciłam i powiedziałam kilka przykrych słów.Jestem zbulwersowana obsługą -CENTRUM SOLIDARNOŚCI-a tam takie zamierzchłe czasy.
Wyznaczonego dni i o wyznaczonej godzinie stawiłam się na kolejną kontrolę po operacji odklejenia siatkówki.Umówiona wizyta była do lekarza przeprowadzającego zabieg,ale niestety kolejny raz był nieobecny.Przyjmujący lekarz (specjalista od siatkówek)nie był w "temacie" i niestety nie rozwiał moich wątpliwości.Oczywiście spóźnienie lekarza to "mały pikuś".Kilkanaście osób oczekujących na przyjęcie to przecież nic takiego,mają czas mogą poczekać.
Wstąpiłam do salonu Ery ponieważ kończyła mi się umowa.Klientów niewielu ,z numerkiem trafiam do P.Kamila, już po paru chwilach rozmowy, widzę że mam doczynienie z fachową siłą .Jestem zadowolona że młody człowiek nie jest zmęczony rozmową, przedstawia mi różne oferty usług i produktów,prezentuje wybrane modele.Wybieram odpowiednią opcję i kończę wizytę.Mimo , że byłam
naprawdę trudnym klientem, bo sama nie wiedziałam czego tak naprawdę chcę , to P.Kamil nie okazał żadnego zdenerwowania ani rozdrażnienia.Oby jak najmniej takich klientów ale jak najwięcej odpowiednich fachowców.
Tegoż dnia zjawiłam się w urzędzie celem wymiany dowodu rejestracyjnego.Spodziewałam się masy interesantów,ogromnych kolejek i rozczarowałam się.Sala prawie pusta, przy okienkach pojedyncze osoby.Byłam umówiona na godz.15 ale pani z okienka 12 obsłużyła mnie wcześniej-sympatycznie i profesjonalnie.
Aby dowiedzieć się wszystkiego na temat likwidacji szkody w ramach AC musiałam wykonać trzy telefony do firmy.Likwidator miał zadzwonić następnego dnia po zgłoszeniu szkody ale do chwili obecnej telefonu nie otrzymałam.
Dnia 24.10.2008 zadzwoniłam do w/w firmy celem zaczerpnięcia informacji w sprawie wymiany przedniej szyby samochodowej,telefon odebrała kobieta jak się pózniej okazało,właścicielka firmy i w sposób rzeczowy,konkretny otrzymałam potrzebne informacje.Następnego dnia zadzwoniłam ponownie ok.godz.10 i umówiłam się na wymianę.Czas wymiany to ok.2.5 godz.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.