Towar na półkach wykładany jest na bieżąco. W każdej chwili można zapytac o konkretny produkt. Pieczywo świeże, dokładane na bieżąco. Dział mięs i wędlin bogato zaopatrzony, choc nieco zraża widok niezbyt świeżych wędlin. Sery żółte bogaty asortyment. Na stoisku z produktami do domu lekki bałagan.Towar wykładany jest do koszy więc nie każdy produkt jest widziany dla klienta. Podczas godzin porannych dwie działające kasy to wystarczająca liczba. problem narasta w godzinach popołudniowych. Za mało kas. Na stoisku monopolowym można zapłacic rachunki, ale trzeba odczekac na obsługę.Ogólnie sklep przyjazny dla klienta.
Podczas wczorajszej mojej wizyty mogłam tylko potwierdzic wysoki profesjonalizm i zaangażowanie w obsługę klienta PZU. Jestem zadowolona z jakości usług i, podobnie jak poprzednim razem, mogę przyznac im wysoką ocenę.
Rok temu osobiście byłam klientem PZU Życie SA. Spotkałam się z dużą kulturą obsługi. Zaproponowane mi odrębny pokój, gdzie w spokoju mogłam przeczytac dokumenty. Byłam mile zaskoczona znajomością sprzedawanych usług. Pracownica zaproponowała mi dodatkowy pakiet, dokładnie tłumacząc korzyści wynikającego z jego zakupu.Konkretnie określono datę spotkania z lekarzem-orzecznikiem.Na miejscu jest kasa, gdzie można dokonac wpłaty. W terminie dostarczono potrzebne druki. Czas oczekiwania na decyzję nie przekroczył miesiąca. Ogólnie oceniam tę konkretną placówkę jako b. dobrze zorganizowaną i zarządzaną. Jakośc usług na wysokim poziomie, zakres wiedzy pracowników także. Wysoka kultura osobista. Ogólnie przyznjaę ocenę bardzo dobrą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.