Mam nieprzyjemne skojarzenia z firmą ubezpieczeniową PZU, a mianowicie wydarzenie, które chcę opisac miało miejsce 10 lat temu. Mój mąż kierując samochodem osobowym został poszkodowanym w wyniku kolizji drogowej. Uszkodzony został samochód, który służył nam nie tylko prywatnie ale był niezbędny w prowadzonej przez nas działalności gospodarczej. Nasz samochód i samochód sprawcy ubezpieczone były w PZU. Poszliśmy więc do tej firmy zgłosic szkodę celem otrzymania odszkodowania aby wyremontowac nasz samochód. Od znajomych dowiedziałam się, że przysługuje mi zwrot kosztów wynajmu innego pojazdu ,który jest niezbędny przy prowadzeniu działalności gospodarczej. Inspektor PZU, który prowadził naszą sprawę z początku w ogóle nie chciał rozmawiac o tym, a po moim natarczywym upieraniu się, że będę się odwoływac i szukac pomocy wyżej potwierdził, że oczywiście należy mi się zwrot kosztów ale muszę je bardzo dokładnie udokumentowac. Tak też zrobiłam i je otrzymałam wraz z odszkodowaniem za naprawę samochodu. Mam żal, że kosztowało mnie to bardzo dużo nerwów i jestem pewna, że jakbym nie dowiedziała się od postronnych ludzi o tym ,ze należy mi, się zwrot kosztów wynajmu innego samochodu to na pewno w PZU by mi o tym nie powiedzieli.
Wybrałam się do tego biura w sprawie wykupienia polisy ubezpieczenia mojego mieszkania.Jest to nowo otwarte biuro w tym mieście.Zaskoczyła mnie bardzo miła i sympatyczna pani, która gdy dowiedziała się o co mi chodzi zaproponowała kawę i poprosiła abym poczekała na kompetentną osobę bo za chwilę przyjdzie do biura. Poczekałam może minutkę i rzeczywiście wrócił agent ubezpieczeniowy i w bardzo zrozumiały sposób wytłumaczył mi ,która polisa będzie dla mnie najlepsza. Pomieszczenie biura bardzo ładne i czyste, a obsługa miła i kompetentna. Moim zdaniem tak powinno wyglądac przyjmowanie petentów we wszystkich placówkach tego typu.
Wypłata gotówki z konta oraz opłata rachunków odbyła się bez stania w kolejce , ponieważ obsługa w tym banku odbywa się sprawnie. Kasjerka była bardzo miła i uprzejma.Pomieszczenie w którym klienci czekają do okienka kasowego jest czyste i estetyczne. Załatwianie spraw przez innych pracowników banku według mnie jest jak najbardziej kompetentne i nie przeszkadza klientom znajdującym się przy kasie. Tak powinno by w każdym banku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.