Lokal dobrze zorganizowany, porządek na półkach i w asortymencie. Dobrze oznaczone produkty, grupy, ceny, promocje (widoczne, we właściwych miejscach). Znacznie gorzej z jakością obsługi - farmaceutka w części aptecznej niezorientowana w umiejscowieniu produktów, dość długo szukała preparatu, o który pytałam, dodatkowo niechętnie odpowiadała na pytania dotyczące zamienników, nie starała się rozwiać wątpliwości, choć wyraźnie sygnalizowałam, że potrzebuję merytorycznego wsparcia w decyzji. Niechętne nastawienie graniczące z opryskliwością. Przy kasie obsługa neutralna - bez uśmiechu i nastawienia na potrzeby, ale i bez rażących nieprawidłowości. Dość niedyskretna ochrona. Czułam się obserwowana :/
Pierwsza moja wizyta w tym nowym lokalu znanej sieci kawiarni. Byłam kiedyś w kawiarni na Nowym Świecie - anonimowość, bylejakość obsługi przy barze, duży ruch i widoczne zmęczenie u obsługi. A tutaj - miłe zaskoczenie, pomimo sporej liczby gości, barmani byli uważni na wchodzących (miłe powitanie i kontakt wzrokowy), uśmiechnięci, wyluzowani, ale staranni, co od progu wprowadzało miłą atmosferę. Czyściutko wszędzie, widać, że po każdym kliencie stolik jest od razu sprzątnięty i wytarty, starannie ułożone produkty i akcesoria. Wszystko ma swoje miejsce :) Przy zamawianiu barmanka z dużą swobodą podpowiadała, co wybrać, proponowała dodatki (ciastko?), wszystko sprawnie, ale bez poczucia pośpiechu. Zapisała moje imię (na moje lekkie zdziwienie wytłumaczyła, że mają zwyczaj tak zwracać się do klientów, jeśli nie mam nic przeciwko. Nie mam, oczywiście :) Kawę dostała bardzo szybko, zanim zdążyłam odejść od kontuaru. U tej ekipy napotkałam na coś rzadkiego w miejscach masowej i mocno wystandaryzowanej obsługi klienta, jakimi są sieciowe duże lokale handlowe i usługowe - niewymuszoną sympatię do klienta :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.