Opinia użytkownika: Blueberry_1
Dotycząca firmy: Starbucks
Treść opinii: Pierwsza moja wizyta w tym nowym lokalu znanej sieci kawiarni. Byłam kiedyś w kawiarni na Nowym Świecie - anonimowość, bylejakość obsługi przy barze, duży ruch i widoczne zmęczenie u obsługi. A tutaj - miłe zaskoczenie, pomimo sporej liczby gości, barmani byli uważni na wchodzących (miłe powitanie i kontakt wzrokowy), uśmiechnięci, wyluzowani, ale staranni, co od progu wprowadzało miłą atmosferę. Czyściutko wszędzie, widać, że po każdym kliencie stolik jest od razu sprzątnięty i wytarty, starannie ułożone produkty i akcesoria. Wszystko ma swoje miejsce :) Przy zamawianiu barmanka z dużą swobodą podpowiadała, co wybrać, proponowała dodatki (ciastko?), wszystko sprawnie, ale bez poczucia pośpiechu. Zapisała moje imię (na moje lekkie zdziwienie wytłumaczyła, że mają zwyczaj tak zwracać się do klientów, jeśli nie mam nic przeciwko. Nie mam, oczywiście :) Kawę dostała bardzo szybko, zanim zdążyłam odejść od kontuaru. U tej ekipy napotkałam na coś rzadkiego w miejscach masowej i mocno wystandaryzowanej obsługi klienta, jakimi są sieciowe duże lokale handlowe i usługowe - niewymuszoną sympatię do klienta :)