Próbowałam w dniu dzisiejszym dokonać rejestracji telefonicznej w mojej przychodni. Telefony wykonywałam od 07.45 do 08.50 w odstępach kilkuminutowych. Zgodnie z informacją na stronie przychodnia czynna jest od 07.30 - niestety po raz kolejny okazuje się, że pracujące Panie nie fatygują się o to, żeby odebrać telefon. To nie pierwsza już obserwacja takiego zdarzenia i żadnych zmian. Po przyjściu do ośrodka - zaledwie kilka osób w poczekalni, w kolejce do lekarza - na rejestracji dwie panie, trzecia wyszła na papierosa. Całkowite ignorowanie Klienta - po wejściu do ośrodka i podejściu do rejestracji, żadna z osób nawet nie podniosła głowy, nie przywitała się słowami "dzień dobry". Na zapytanie o numer gabinetu, odpowiedź udzielona nadal z pochyloną głową.
Mój ulubiony sklep - układ na półkach nie zmieniony od czasu mojej ostatniej wizyty, co mnie bardzo cieszy. Sklep pachnący, czysty; towar na półkach stale uzupełniany; wyraźnie wyeksponowany towar objęty promocją; personel ubrany w jednakowe uniformy. Asortyment bardzo bogaty. Strażnik wyraźnie podążający za Klientami i patrzący "na ręce" - wyraźnie nie wpływa na dobre samopoczucie w trakcie zakupów. Trudno też o znalezienie osoby, która pomogłaby w wyborze konkretnego np. kremu, czy maskary - trzeba samemu próbować odnaleźć pracownika. Przy kasach - spora kolejka; jednak po chwili uruchomiona została kolejna kasa. Towar pakowany przez kasjerkę do reklamówki wraz z paragonem.Obsługa z uśmiechem - brak zastrzeżeń.Minus za Pana ochroniarza i brak personelu w chwilach, kiedy potrzebna jest konsultacja w dokonaniu wyboru.
Salon wyglądem zbliżony do sieci placówek Orange, czyste podłogi, miejsce dla Klientów oczekujących i obsługiwanych, pracownicy ubrani w jednakowe uniformy. Po wejściu, pracownicy zwracają uwagę na Klienta. Po wejściu do salonu, jedna z pań poprosiła o podejście do jej biurka, przedstawienie sprawy, z którą się zgłaszam. Po krótkim wyjaśnieniu i okazaniu dokumentu tożsamości, zostałam poinformowana o sposobie wymiany Livboxa, następnie przyniesiono nowe urządzenie, wydrukowano dokumenty potwierdzające zdanie sprzętu i pobranie nowego. Całość została zapakowana w firmową reklamówkę. Zaproponowano skorzystanie z innych usług firmy. Podziękowano za kontakt.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.