Stacja Paliw BP w Nowym Targu, na której w ostatnim czasie tankowałam paliwo, to placówka godna pochwalenia. Gdy podjechałam do dystrybutora pracownik obsługi podszedł do mojego auta i zaproponował pomoc przy tankowaniu. Zapytał o rodzaj paliwa oraz o ilość tankowanych litrów, po czym zatankował auto. Panowie przy kasie przywitali mnie, podczas płatności za zakupy zaproponowali również płyn do spryskiwaczy oraz myjnię. Po dokonaniu płatności życzyli mi "szerokiej drogi" oraz zaprosili ponownie do odwiedzenia stacji.
Miałam okazję skorzystać z toalety. Było tam czysto, nie brakowało mydła ani ręczników papierowych.
Obok Stacji Paliw mieści się również restauracja/bar przy której podróżni mogą odpocząć oraz posilić się.
Polecam tą stację kierowcom.
W sobotę miałam okazję robić zakupy w Supermarkecie E.Leclerc. W sklepie panował bałagan. Zarówno na stoiskach z produktami nieżywnościowymi, jak i na dziale spożywczym. Ponadto sklep nie był zatratowany. Na półkach leżały porozrzucane puste kartony po produktach. Owoce na promocji były pokryte pleśnią (np. mandarynki), pozostałe owoce i warzywa również były nieświeże. Ceny produktów bardzo wysokie. Obsługa przy kasie była niekulturalna. Brak przywitania, a klient traktują jako zło konieczne. Obsługując klienta ekspedienta w kasie rozmawiała z koleżanką z kasy obok, śmiejąc się ... z klientów(?) - takie odniosłam wrażenie.
Nikomu nie polecam tego sklepu i sama więcej razy nie zrobię tam zakupów.
Wieczorem podczas spotkania ze znajomym, zamówiłam zimne napoje. Piwo koledze dostarczono dosyć szybko, natomiast ja na wino nie mogłam się doczekać przez najbliższą godzinę - mimo iż przypominałam w tym czasie obsłudze o swoim zamówieniu. W końcu poprosiliśmy o rachunek. Widniały na nim 2 pozycje (lampka wina i piwo) a podano nam tylko jedną. Z wielką łaską anulowano nam błąd na rachunku.
Moje auto jest ubezpieczone w Firmie PZU. Pech chciał iż zepsuło mi się w szczerym polu ok. 130 km od domu. Podczas zgłaszania awarii zostałam bardzo sprawnie i skutecznie obsłużona przez panią z infolinii PZU. Laweta podjechała po mnie w ciągu 20 minut. Po odwiezieniu mnie do serwisu, dostałam auto zastępcze na 3 dni.
Oceniam pozytywnie współpracę Firmą PZU.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.