od 1,5 tyg. próbuję załatwić sprawę zakończenia umowy z Vectra. jak zwykle dramat. nowy operator wysłał dokumenty w terminie. w Vectra Pan mnie okłamał mówiąc, że wogóle nie otrzymali wypoiwedzenia. UPC powiedziało, że w odmownej odpowiedzi Vectra napisała, że podałam złe dane, bo do mojej umowy jest dwóch abonentów. umowę podpisywałam tylko ja, więc nie wiem kto jest drugim (!) abonentem. w korespondencji elektronicznej podałam numer abonenta. pomimo to odwlekają odpowiedź pytając mnie a to o adres świadczenia usługi, a to o numer telefonu! przecież po to jest numer abonenta, żeby uniknąć dopytywania. umowa nada trwa, choć powinna byc już zamknięta, ciągle korzystam z zastępczego numeru telefonu, tracę czas i nerwy z powodu niewiarygodnego braku kompetencji albo co gorsza polityki obsługi klienta. cały czas trwania umowy były problemy, aktywyowano mi usługi, których nie miałam i przenoszono je z dekodera na dekoder. dramatyczna obsługa klienta, czuję się jakbym obcowała z [fragment usunięty przez administratora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu].
Dziękujemy za przekazane uwagi. Aby móc wyjaśnić szczegółowo opisywaną przez Panią sytuację, prześlemy wiadomość prywatną z prośbą o podanie szczegółowych danych, które pomogą nam w sprawdzeniu historii korespondencji oraz kontaktów telefonicznych z Centrum Obsługi Klienta Vectra S.A.
Jednocześnie chcemy poinformować, że kontaktując się drogą elektroniczną z Centrum Obsługi Klienta Vectra w sprawach związanych bezpośrednio z umowami, należy podać nastepujące dane: imię i nazwisko głównego Abonenta, nr identyfikacyjny oraz dokładny adres świadczenia usług. Podane informacje pozwalają zająć się sprawą niezwłocznie, bez konieczności uzupełnienia danych osobowych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.