Towar w sklepie byl pouładany, na półkach zachowany porządek. Na obsłudze mięsnej obsługiwały 2 osoby w fartuszkach z logo firmy. Pani obsługująca mnie była miła, z uśmiechem na twarzy. Na 5 kas były czynne tylko dwie, przy których były kolejki. Klienci sklepu byli zdenerwowani, że jest tak malo kas otwartych. Kasjerki obsługiwały bez uśmiechu, ubrane były w koszulki z logo firmy. Podczas kasowania zapytano mnie o zakup batona, ale bez przekonania.
Moje pierwsze wrażenie jak weszłam do sklepu było bardzo pozytywne i takie pozostało. Panie pracujące przywitały mnie z uśmiechem, w sklepie zachowana czystość, biżuteria była poukładana i widoczna. Jedna z Pań gdy patrzylam na łańcuszki po paru minutach zapytała " Czy może mi w czymś pomóc ", po czym gdy poprosiłam o pokazanie mi łańcuszka bez problemu pokazała mi go oraz inne łańcuszki dla porównania. Pani była bardzo miła, uśmiechnięta i pomocna, bez problemu odpowiadała na moje pytania i wątpliwości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.