Opinie użytkownika (1)

W związku z...
W związku z posiadanym kredytem samochodowym zgłosiłam się do jednej z placówek Lukas Banku S.A. w Katowicach w celu dokonania spłaty części kredytu. Świadoma praw i możliwości spłaty kredytu- o czym poinformowano mnie na Infolinii banku nie spodziewałam się napotkać jakiekolwiek trudności w placówce w Katowicach. Jako konsument miałam oczywiste prawa zgodnie z Ustawą o kredycie konsumenckim oraz obowiązującej w Banku tabeli opłat i prowizji- bez żadnej dodatkowej opłaty wskazaną operację wykonać. Na miejscu w Banku- pracownicy przeżyli niezwykłe zaskoczenie. Najpierw odesłano mnie do kasy, abym wpłaciła gotówkę. Pani kasjerka wielce zdziwiona nie wiedziała na jakie konto przyjąć pieniądze, więc wskazała, abym ustaliła to z doradcą. Oczekując po raz drugi w kolejce do doradcy widziałam jakie zamieszanie wokół wprowadziłam, gdyż pracownicy- wyraźnie uczący się -nie mieli pojęcia jak taką dyspozycję przyjąć. Oczywiście ja jako znawca tematu chciałam im to ułatwić- pokazałam zapisy w umowie umożliwiające wcześniejszą spłatę kredytu, brak opłat, ale pracownik usilnie próbował coś sam poszukać. Przeglądał z 20 minut zasady udzielania kredytów samochodowych i po tym okresie doradził mi dokonanie restrukturyzacji kredytu. To koszmar- restrukturyzacja!!!!!!!Ja chciałam spłacić częściowo kredyt. Poprosiłam o podanie mi definicji restrukturyzacji kredytu w Luks Banku- niestety doradca unikał odpowiedzi, tłumacząc, iż tylko taki wniosek może być przyjęty i poinfomował mnie o dodatkowej opłacie. Poprosiłam o rozmowę z Dyrektorem- był zajęty od ponad półtorej godziny,choć widać było, że pracownicy-doradcy konsultują się z nim w tej sprawie. I co tu pisać o jakości obsługi. Klient chce pomóc, aby wszystko przebiegło sprawnie, a pracownicy, gdybym nie znała zasad spłaty kredytu wcisnęliby mi restrukturyzację kredytu i przyjęli dodatkową opłatę. Nawet podałam im telefon do osoby, z którą szczególowo omawiałam zasady spłaty na infolinii, ale nikt z doradców nie raczył zadzwonić. Pozostało mi wyjść i samemu zadzwonić na infolinię, co też zrobiłam. Uprzejmy konsultant poinfomował mnie, że powinni przyjąć pieniądze na konto kredytu, a on wyśle mi mailem wniosek o częściową spłatę kredytu samochodowego bez żadnych opłat. Wróciłam do Lukas Banku w Katowicach na ul. Kosciuszki 15 i na własną odpowiedzialność wpłaciłam pieniądze na konto kredytowe. Oczywiście pracownicy nie wykazali minimum zainteresowania, abym pozytywnie oceniła obsługę. Jedno można stwierdzić: brak kompretencji, znajomości zasad kredytowaania, a do sztuki obslugi klienta to im jeszcze wiele brakuje. Nawet Dyrektor chował głowę w piasek, niech początkujący sami sobie radzą. Po tym zdarzeniu mam negatywną opinię o Lukas Banku S.A. w Katowicach ul. Kościuszki 15- oby rekrutację na stanowiska doradców przeprowadzali profesjonalniej lub inwestowali w szkolenia ze sprzedaży, bo szkoda mi tylko oszukanych klientów, nieświadomych swoich praw a mających zaufanie do instytucji bankowych. Lukas Bank S.A. Placówka w Katowicach ul. Kościuszki 15- to na pewno NIE PLACÓWKA GODNA ZAUFANIA- a winą w dużym stopniu obarczyłabym dyrektora placówki. Oby się poprawili, bo gdyby nie sprzedaże ratalne w sklepach to pewnie niekompetencja wpłynęłaby na zminiejszenie zysków firmy i utratę klientów.

Beata_114

17.09.2009

Credit Agricole

Placówka

Katowice, KOŚCIUSZKI 15

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi