Mały punkt obsługi. Klienci stoja w kolejce już na korytarzu Galerii. Ogólnie siedząc na stanowisku osoby stojące w kolejce wszystko słyszą o czym się rozmawia. Mało komfortowe. Obsługa bardzo dobra, miła, sympatyczna, pracownik odpowiadał na wszystkie moje pytania wyczerpująco. Przedstawiał dodatkowe oferty i korzyści z innych usług. Pracownik ubrany w koszule, zadbany, sympatyczny, uśmiechnięty.
Po wejściu do sklepu zostałam szybko zauważona, podszedł do mnie pracownik ( młoda dziewczyna, uśmiechnięta, ubrana w niebieska koszule, zadbana ). Zostałam zapytana czy może mi w czymś pomóc, po udzielonej przeze mnie informacji zostałam przekierowana do półki z odpowiednim produktem. Pracownik przedstawiał mi asortyment sklepu i odpowiadał na moje pytania wyczerpująco. Po wybraniu zabawki podeszłam do kasy, gdzie zostałam poinformowana że zabawka już nie jest w promocji ( przecena do 40 % ), a na pudełku była naklejka z przecena. Po szybkim sprawdzeniu przez kasjera został uwzględniony mój wniosek o zaakceptowaniu ceny znajdującej sie na upakowaniu. Jeśli chodzi o wygląd to było czysto, na półkach asortyment był poukładany,
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.