Opinie użytkownika (1)

Zakupiłam 3 szafy...
Zakupiłam 3 szafy pax (wraz z transportem i montażem) przez internet zlecenie realizował sklep Warszawa Janki. Jedna z szaf przyszła uszkodzona, jednak reklamacja została szybko rozpatrzona. Do jej montażu przyjechali pracownicy IKEA. Elementem montażu jest przyczepienie szafy do ściany na kołki. Pan wziął wielką wiertarę z wielkim wiertłem i wbił się z impetem w ścianę, przewiercił ścianę na wylot do tego stopnia, że kilkunastocentymetrowy odłamek odleciał w sąsiednim pokoju na odległość metra. Odłamki spadły na krzesło obrotowe i jak się potem okazało porysowały materiał skóropodobny. Jak to usłyszałam, poinformowałam pracownika o zaistniałym fakcie, a ten mi odparł ze spokojem 'zdarza się' i kontynuował pracę. Po chwili stwierdził, że to jest moja wina, bo powinnam go poinformować, że ściana jest cienka, bo on myślał, że to jest ściana do sąsiada. Dodam, że do sąsiedniego pokoju można było swobodnie wejść, poza tym nie ma jeszcze drzwi, więc można było ścianę zmierzyć. Na koniec zachował się nie lepiej - stanął do mnie tyłem i powiedział 'przepraszam za uszkodzenie ściany'. W protokole wpisał, że ściana została uszkodzona, krzesło nie. Nie wiem na jakiej podstawie to stwierdzili. Jak wychodzili, krzesło było całe w odłamkach. Odmówiłam podpisania protokołu o zaproponowanej przez nich treści. Oczywiście złożyłam reklamację na usługę, oczekując naprawy ściany i zadośćuczynienia pieniężnego za uszkodzenie krzesła. Ikea odpisała mi, że przykro im z powodu zaistniałej sytuacji, ale nie są w stanie mi pomóc, bo cytując pismo Ikea "IKEA nie świadczy usług remontowo budowlanych" oraz "Weryfikacja sprawy oraz zapis na protokole po montażu wykazały, iż krzesło obrotowe nie zostało uszkodzone, jedynie ściana." Oczywiście bardzo im przykro "Proszę przyjąć nasze przeprosiny za wszelkie niedogodności, które Panią spotkały.". Słowem klienta mają głęboko wiecie gdzie. Pierwsze i ostatnie moje zakupy w ikea. Wykańczałam całe mieszkanie, kupowałam meble z różnych firm, ale nadal jestem w szoku jaki poziom reprezentuje sobą Ikea.

BeataOn_Rsba

22.05.2024

IKEA

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi