Opinie użytkownika (2)

Bardzo dobrze oceniam...
Bardzo dobrze oceniam personel hipermarketu pracujący na kasach. Panie są bardzo miłe, uśmiechnięte, bardzo chętnie służą pomocą i nie pokazują po sobie zmęczenia i znużenia, chociaż tego typu praca na pewno nie należy do ciekawych. Trochę gorzej natomiast oceniam kadrę zarządzającą hipermarketem, która ma wpływ na ilość zatrudnianych kasjerek. Z względu na niewielką ilość tego typu personelu otwarte są zazwyczaj max 4 kasy, co jest niewystarczające i tworzą się kolejki. Jeżeli chodzi o pozostały personel tzn. pracowników pracujących "na sklepie" oceniam ich pozytywnie. Chętnie służą pomocą oraz są zorientowani w asortymencie sklepu. Ostatnią rzeczą, na którą chciałabym zwrócić uwagę jest asortyment. Bardzo często (także i podczas tej obserwacji) zauważam braki towarów na półkach, co wg mnie nie powinno się zdarzać w tego typu placówkach. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć czy jest to wina osób zajmujących się wykładaniem towarów na półkę czy też pracowników z działu zamówień. Jednak jest to duży minus tej placówki. Do pozytywów związanych z asortymentem mogę zaliczyć dbanie przez personel o to, żeby produkty były zawsze świeże. Chociaż wydaję się to podstawą, na początku działalności tego hipermarketu bardzo często można było się spotkać z produktami przeterminowanymi. W chwili obecnej takie sytuacje już się nie zdarzają.

Basik

27.10.2009

Carrefour

Placówka

Tarnowskie Góry, Kościuszki 5

Nie zgadzam się (16)
Eska jest sklepem,...
Eska jest sklepem, który na prawdę dba o klienta. Charakteryzuje go przede wszystkim wysoka jakość obsługi klienta, która nie jest uzależniona od wydatkowanej kwoty. Każdy klient może liczyć na uśmiech ze strony personelu, a także fachową informację na temat dostępnych produktów. Sprzedające tam panie starają się wykraczać ponad obowiązujące standardy obsługi klienta. Z każdym klientem nawiązują bezpośredni kontakt. Atmosfera tam panująca zachęca do powtórnych zakupów. Chociaż klientami sklepu są osoby nie tylko z okolicy, ale całego miasta personel stara się jak najwięcej zapamiętać o swoich klientach, czego przejawem jest zwracanie się do niektórych z nich z imienia i nazwiska oraz dostosowanie obsługi do konkretnej osoby. Klient, który regularnie zaopatruje się w tym sklepie nie czuję się anonimowy (nawet jeżeli panie nie znają go z imienia i nazwiska) co na pewno wpływa na jego przywiązanie do sklepu i dobrą opinię na jego temat, którą przekazuje dalej. Osobiście jestem stałą klientą tego sklepu, jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi oraz asortymentu. Zauważyłam też, iż w sklepie tym zaopatruje się coraz większa liczba osób, co najlepiej świadczy o jego poziomie.

Basik

21.10.2009

ESKA

Placówka

Tarnowskie Góry, Kościuszki 11 b

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi