Ocena jakości pracy obsługi w przypadku tego sklepu zależy mocno od działu. Pracownicy działu RTV AGD nie angażują się specjalnie w pomoc klientom, są raczej obojętni wobec próśb o pomoc w doborze towaru. Należy więc nastawić się na pełną samodzielność w tym temacie. Pracownicy działu mięsnego pracują sprawnie (czasami jest ich za mało, co powoduje duże kolejki). Jednakże często odmawiają obsługi nawet godzinę przed zamknięciem sklepu, gdyż mają już umyte maszyny. Nie można się więc zakładać, że uda się kupić wędlinę na 30 minut przed zamknięciem sklepu. W przypadku kas, praktycznie zawsze trzeba oczekiwać w dość długich kolejkach. Kasjerzy pracują powoli, nie czują presji czasu. Często na produktach brakuje kodów co powoduje konieczność oczekiwania na innego pracownika, który sprawdzi cenę i dostarczy kasjerowi kod. Największym, nagminnym problemem jest jednak transakcja płacenia gotówką. Kasjerzy zawsze pytają o końcówkę, nawet gdy jest to zupełnie nie zasadne. Klienci szukają drobnych, czas leci. Uważam, że w tak dużym sklepie kasy powinny być zaopatrzone w większą ilość drobnych, a takie prośby powinny mieć incydentalny charakter.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.