Po przekroczeniu progu sklepu klient nie zawsze ma do czynienia z wyjątkowym porządkiem. W przypadku potrzeby pomocy ciężko jest znaleźć pracowników (jest ich po prostu zbyt mało). Na niektórych stoiskach panuje nieporządek. Największym problemem hipermarketu REAL, Łódź, Manufaktura jest ilość czynnych kas. Często zdarzają się sytuacje, w których połowa kas jest zamknięta, a kolejki są wyjątkowo długie.
Sklep odzieżowy ZARA jest jednym ze sklepów sieciowych, w którym przebywanie, a co najważniejsze robienie zakupów stanowi wyjątkową przyjemność. Sklep zawsze wygląda czysto i schludnie. Po przekroczeniu progu pracownik z uśmiechem wita klienta słowami: dzień dobry. Ponadto w sklepach ZARA mamy do czynienia z wyjątkowym zainteresowaniem pracowników w stosunku do klienta. Pracownicy pytają się w czym mogą pomóc, prowadzą klienta do szukanego przez niego produktu oraz pomagają w przymierzalniach, donosząc odpowiednie rozmiary i pytając czy dana rzecz rzeczywiście spełnia oczekiwanie klienta. Przy kasach rzadko widzi się niebotyczne kolejki, ponieważ pracownicy dbają, żeby nie było wokół kas zbyt tłoczno.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.