Do salonu udałem się w sprawie przeniesienia numeru tel. stacjonarnego celem uruchomienia usługi Neostrady i tu pierwsze niemiły rozczarowanie gdyż pracownik tego salonu nie potrafił mi udzielić żadnych konkretnych informacji. Ostatecznie sprawa zakończyła się wezwaniem drugiego pracownika który już lepiej mnie poinformował o możliwościach w mojej sprawie. Salon jak w standardzie sieci zrobiony nowocześnie i zadbany więc bez większych problemów można się odnaleźć jeśli przynajmniej raz choć było się w tego typu salonie.
Do banku udałem się w celu wpłaty gotówki na konto osobiste.Zaledwie zdążyłem otworzyć drzwi banku i już moim oczom ukazała się uśmiechnięta Pani która najpierw spytała się w czym może pomóc a następnie pokazując miejsce gdzie mogę załatwić moją sprawę skierowała do miejsca w którym mogłem usiąść i poczekać na zmniejszenie się kolejki. Wszyscy pracownicy banku są bez trudu rozpoznawalni dla klienta oraz chętnie i uprzejmie odpowiadają na wszelkie pytania jak i służą pomocą. Czystość jak i komfort pomieszczenia mogą być wzorem dla naśladowania dla innych banków czy instytucji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.