Stoisko mięsne - dwie ekspedientki, w tym jedna obsługująca klientów, druga myjąca stanowisko pracy. Obie cały czas głośno rozmawiają o sprawach osobistych (przebieg porodu każdej z nich) żywo gestykulując, klientów traktując "przy okazji". Gdy kolejka zrobiła się zbyt długa, pani sprzątająca wyżymając ściereczkę odstawiła wiaderko i nie umywszy rąk, ani nie założywszy rękawiczek zaczęła obsługiwać klientów. Gdy zajęła się obsługą trzeba przyznać, była bardzo uprzejma. Gdybym nie widział wcześniejszych zachowań, nie miałbym zastrzeżeń.
Pracownik, który pracuje na podjeździe, nie wywiązał się z obowiązku i paliwo nalewałem sam, długa kolejka, czynna jedna kasa, pani w kasie średnio miła, zamiast szybciej obsługiwać klientów rozmawiała z koleżanką. Stroje personelu bez zarzutu. Czystość na stacji, ulokowanie towaru i dostępność asortymentu w najlepszym porządku. Jako stały klient, posiadam kartę lojalnościową, niestety sam musiałem poprosić o nabicie jej punktami przysługującymi mi za tankowanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.