Chciałbym opisać przede wszystkim bankowość internetową banku ING. Do placówki zajrzałem tylko raz, ze względu na to, że spóźniłem się z aktywacją karty debetowej. Co do bankowości internetowej ING nie mam większych zastrzeżeń. Interfejs jest prosty i przejrzysty. Dostęp do konta nie sprawia trudności. Podoba mi się to, że ING współpracuje z firmami, które obsługują szybkie płatności w sieci, m.in. Przelewy24.pl. Nie podoba mi się jedynie to, że sytuacja płatności przez Internet jest utrudniona w weekendy. Poza tym, w pakiecie startowym otrzymałem 90 dni licencji na antywirus - miły dodatek, a bank na pewno od tego nie zubożał:)
Dziękujemy za Pana opinię na temat bankowości internetowej ING Banku Śląskiego oraz pozytywną ocenę. Jednym z kluczowych aspektów, które wpływają na jakość relacji klient -bank jest dobry system online, ułatwiający korzystanie klientom z usług naszego banku. Raz jeszcze dziękujemy za Pana opnie i zapraszamy do korzystania z pełnej gamy naszych produktów.
Wstąpiłem na kawę...
Wstąpiłem na kawę i szybką przekąskę. Za wizytę zapłaciłem ok. 20 zł. Czy było warto? Wygląd na pewno przyciąga, chociaż mógłby być utrzymywany w większej czystości... obsługa uśmiechnięta, chociaż bywają osoby, po których widać zrezygnowanie i nie chęć do pracy, a to wpływa na klienta. Jeśli chodzi o sam lokal, na szczęście jest wystawiony 'ogródek', do którego się udałem, bo w środku można było wyczuć silną woń spalonego tłuszczu, który przeszywał ubrania. Kawa przyszła w miarę szybko, jedzenie tez na czas. Było smacznie. Jestem osobą palącą i bardzo przeszkadzał mi fakt, że obsługa nie potrafiła zmienić popielniczki, gdy było w niej już pełno popiołu - trzeba było zrobić to samemu. Ogólnie polecam, ale nie jest to miejsce, gdzie bez wahania zaprosiłbym kobietę na randkę czy przeprowadził jakąś rozmowę biznesową.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.